Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ رضا محمدرضایی در این خصوص تصریح کرد: مشاهده شده برخی از کاربران برای خرید شارژ اینترنتی ارزان به دلیل ناآگاهی در دام کلاهبرداران قرار می‌گیرند.

وی اظهار کرد: در چنین شرایطی کلاهبرداران با توسل به ترفندهای خاص، کاربران را وادار به ارائه اطلاعات بانکی، شماره کارت، رمز اینترنتی CV۲ و تاریخ انقضای کارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمدرضایی: کاربران در صورت مواجهه با پیشنهادهای جذاب در فضای مجازی از ارائه مشخصات حساب بانکی خود از جمله رمز اینترنتی و تاریخ انقضا به افراد درخواست کننده خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: شهروندان در موقع پرداخت اینترنتی وجه از طریق درگاه‌های الکترونیک بانک‌ها از صحت و اصالت این درگاه‌ها اطمینان حاصل کرده و برای وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود همیشه از پروتکل امن https استفاده کنند.

وی تاکید کرد: متقاضیان دریافت شارژ اینترنت فقط از مجاری شرکت‌های دارای مجوز خریداری کنند تا مورد سواستفاده قرار نگیرند.

محمدرضایی خاطرنشان کرد: کلاهبرداران با تبلیغات اغوا کننده کاربر را به لینک خود دعوت کرده و سپس اقدام به فیشینگ می‌کنند.

وی عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده کلاهبرداری در فضای مجازی، موضوع را به پلیس فتا گزارش دهند تا به موقع رسیدگی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: الکترونیک اینترنت تبلیغات فتا فرمانده انتظامی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت رایگان تبلیغات نامزد های انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه استان فارس در صداوسیمای فارس کلید خورد.
ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد و شیراز و زرقان در صداوسیمای فارس آغاز شد.
در حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد رقابت بین دو نامزد سیروس سجادیان و اسفندیار عبدالهی است و در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان رقابت بین چهار نامزد ابراهیم عزیزی، علیرضا پاک فطرت، سید اسماعیل حسینی و رحمت اله مرزوقی برای تصدی دو کرسی باقیمانده این حوزه در مجلس است.
سیمای فارس مستند ۲۰ دقیقه تبلیغاتی از هر یک از نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با موضوع معرفی نامزد، عملکرد و پاسخ به سوالات در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را ضبط کرد.
چهارشنبه و پنج شنبه ۵ و ۶ اردیبهشت ماه نیز سه مناظره به صورت مجزا از نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و سه مناظره از نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، هر مناظره به مدت یکساعت ضبط می‌شود.
برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره‌های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس در فرصت تبلیغات نامزد‌ها که از ۱۳ اردیبهشت آغاز و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد کاملا رایگان از شبکه فارس ضبط و پخش خواهد شد.
دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود و انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری است
  • داوطلبان کنکور مراقب کلاهبرداران باشند/ ادعای دسترسی به سوالات
  • داوطلبان کنکور مراقب کلاهبرداران باشند
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • فرصت رایگان تبلیغات نامزد های انتخابات