Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@04:44:03 GMT

تیم فوتبال امید گام به گام پیش می‌رود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۴۴۵۹

تیم فوتبال امید گام به گام پیش می‌رود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حمید استیلی، امروز پس از جلسه با رییس، سرپرست دبیرکلی و مسئولان بخش های مختلف فدراسیون فوتبال عنوان کرد: نشست امروز، بسیار راهگشا و مهم بود. از این جهت که همه حوزه های مرتبط با تیم ملی امید در جلسه حضور داشتند و به تاکید رییس فدراسیون امور مختلف مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در جلسه امروز، برنامه های مختلف مرتبط با تیم ملی امید تا زمان حضور در تایلند را مورد بررسی قرار دادیم. همه جزییات مورد تحلیل قرار گرفت. ریاست فدراسیون فوتبال بر این موضوع تاکید داشتند که نباید کار به دقیقه آخر کشیده شود و لازم است جلسات به صورت منظم برگزار شود.

استیلی تصریح کرد: به عنوان مدیر تیم امید از همراهی ارکان فدراسیون در صف و ستاد تشکر می کنم. ما گام به گام پیش می رویم و طبق برنامه تدوین شده روند حرکتی مان را طی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تایلند تیم ملی فدراسیون فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز :

فراز کمالوند در نشست خبری بعد از شکست ۳ بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، گفت: با توجه به بخشنامه فدراسیون فوتبال که ما را از مطرح کردن یکسری مسائل منع کرده، نمی‌توانم حرف بزنم، اما یک خواهش دارم. ما در مورد مسائل داوری حرف نمی‌زنیم، اما اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: یک صحنه روی گل اول اتفاق افتاد. ما اعتراضی نمی‌کنیم و از راه مطلوب فدراسیون فوتبال نامه می‌دهیم، ولی وقتی جلوی پرسپولیس یک بر صفر عقب می‌افتید با این بازیکنانی که دارد، مجبور هستید سازمان بازی را عوض کنید و جلو بیایید و آن وقت با بهترین بازیکنان آسیا مواجه می‌شوید. بچه‌ها امروز بازی خوبی انجام ندادند.

سرمربی صنعت نفت یادآور شد: تیم ما یک اشکال ویژه دارد و آن هم این است که تعدادی از بچه‌ها می‌دانند چه ضعیف بازی کنند و چه قوی، جایگزینی ندارند. من مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم، اما مثلاً الان پیام پارسا ضعیف بازی می‌کند، چه کنیم؟ امیر پناهی سه بازی است که اشتباه می‌کند، چه کار باید کنیم، چاره چیست؟ این‌ها مشکل تیم است، اما اصلاً ناامید نیستم. از فردا مجدداً به کارمان می‌پردازیم. تا روز آخر بازی با تراکتور مصمم به کارم ادامه می‌دهم و بعد از آن حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.

کمالوند گفت: دلم نه برای خودم می‌سوزد نه بازیکنان؛ خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم. خاک بر سر ما با این فوتبالی که برای مردم آبادان بازی می‌کنیم. من فقط می‌توانم همین را بگویم. با تمام وجود شرمنده این مردم هستم.

وی درباره اینکه به نظرش چاره این وضعیت چیست؟ عنوان کرد: الان هیچ کاری نمی‌توان کرد. فقط باید این شش بازی را از لحاظ روحی و روانی بالا برد و به خدا توکل کنیم. امروز که زورمان به پرسپولیس نمی‌رسید، امکان دارد در بازی‌های بعد شرایط بهتر شود. باید در این بازی‌ها بجنگیم. الان فقط یک راه داریم همه با هم، فقط باید بجنگیم. اینکه کیفیت بچه‌ها کم است یا زیاد الان نمی‌شود کاری کرد. من تا آخرین لحظه می‌جنگم؛ خدا کند فقط تا بازی آخر سالم بمانیم. پا پس نمی‌کشم و تمام تلاشم را می‌کنم. از طرف همه از مردم عذرخواهی می‌کنم. ما شرمنده مردم هستیم. خاک عالم بر سر ما که در زمین خودمان اینطور بازی را واگذار کردیم.

سرمربی صنعت نفت در واکنش به این پرسش که تیمش قبل از گل اول پرسپولیس بازی بدی انجام نداد و این گل مشکوک چه بلای سر تیم او آورد؟ عنوان کرد: به خاطر اینکه فدراسیون فوتبال ممنوع کرده من حرفی نمی‌زنم؛ اما خواهش می‌کنم بازی را ببینند و اگر اتفاقی افتاده سریعاً واکنش نشان دهند.

«۱۳ روز تا بازی بعد فاصله است و آیا تمرینات را تعطیل می‌کنید؟» کمالوند در پاسخ به این سوال گفت: خیر؛ از فردا، صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم. اشکالی ندارد؛ به جای کسی که اشتباه می‌کند هم من عذرخواهی می‌کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • برگزاری آزمون‌های تمام الکترونیک در آموزش و پرورش تا سال ۱۴۰۷
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد
  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید