Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست سالانه هیأت امنای بنیاد عفاف و حجاب با حضور اعضای این بنیاد با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمد نبی حبیبی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این جلسه پس از گرامی‌داشت تجلیل از خدمات مرحوم مهندس محمد نبی حبیبی که پیش از این مسئولیت نایب رئیسه هیأت مدیره بنیاد را بر عهده داشت درباره موضوعات و مسائل مرتبط با عفاف و حجاب بحث و بررسی‌هایی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله موضوعات و مسائل مورد بحث در این نشست ارائه گزارش عملکرد مالی بنیاد، بررسی کلیات طرح تشکیل اتحادیه دفاع از حقوق زنان، بحث و تبادل نظر پیرامون رویدادهای مهم حوزه عفاف و حجاب در کشور، ارائه گزارش اجتمالی اقدامات و فعالیت‌های بنیاد در تهران و مراکز استان‌ها بود.

اعضای هیأت مدیره بنیاد عفاف و حجاب عبارتند از؛ آیت الله اختری، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدی، حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی، فاطمه رهبر، لاله افتخاری، منیره نوبخت و اسفندیاری.

در پایان این نشست نیز، اقدامات" ابعاد کارشناسی طرح تشکیل اتحادیه دفاع از حقوق زنان توسط کمیته‌ای مرکب از تعدادی از اعضای هیأت مدیره مورد بررسی قرار گیرد و در خصوص اجرای آن تصمیم گیری شود."" همچنین مطالبات و انتظارات بنیاد در حوزه رسانه ملی و حوزه علمیه قم از طریق تشکیل جلسات مشترک هیأت مدیره با علما و فضلای قم و تهران و نیز رئیس سازمان صدا و سیما در دستور کار قرار گیرد." به تصویب رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر استاندار تهران درباره موازی‌کاری در حوزه حجاب

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، علیرضا فخاری صیح پنجشنبه در ستاد عفاف و حجاب استان که به میزبانی فرمانداری تهران و با حضور معاونین و مدیران استانی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت عملیات افتخارآفرین سپاه پاسداران و تحقق «وعده صادق»، با اشاره به ابعاد مختلف فتنه دشمنان در حوزه حجاب و عفاف اظهار کرد: بدخواهان این نظام و انقلاب به دنبال از بین بردن اعتقادات دینی مردم هستند.

استاندار تهران با بیان اینکه حجاب از آموزه‌های دینی و رکن مهم فرهنگ اسلامی محسوب می‌شود، گفت: امروز که در یک جنگ ترکیبی شناختی قرار داریم بیش از هر زمان دیگری باید به حفظ دین و فرهنگ توجه داشته باشیم، چرا که آسیب به این ارکان صدمات جبران ناپذیری را به کشور تحمیل می‌کند.

فخاری خطاب به مسؤولان و مدیران عنوان کرد: آن نقطه که مسؤول و مدیری نسبت به فرهنگ جامعه، اداره و یا سازمانی دچار کم کاری و کم توجهی‌شود، همان نقطه آغاز ایجاد شکاف عمیق توسط دشمن برای از بین بردن اتحاد و رخنه فرهنگی است، لذا با توجه به منویات رهبری از همه مسؤولان می‌خواهم نسبت به موضوعات فرهنگی توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به موج سواری‌های دشمن در راستای بزرگ نمایی مشکلات و ناامیدی مردم از نظام، عنوان کرد: دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد، آنان با سرمایه گذاری‌های کلان در تلاش هستند که حرمت‌ها و نمادهای دینی ایران اسلامی را هم برای بانوان و هم برای آقایان کمرنگ کنند، لذا همه ما به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم و از هر فرصتی برای تبیین و تزریق امید و آگاهی به مردم استفاده کنیم.

استاندار تهران گفت: در شرایط کنونی که نیروی انتظامی میدان دار حوزه عفاف و حجاب است، باید دستگاه‌ها ضمن پرهیز از موازی کاری، از راهبرد آگاه سازی آحاد جامعه به خصوص جوانان در خصوص فتنه‌های فرهنگی دشمنان استفاده کنند و حول یک محور قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب باید به صورت ویژه حمایت شود
  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • استاندار تهران : ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • تذکر استاندار تهران درباره موازی‌کاری در حوزه حجاب
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی