Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@20:53:34 GMT

پاسخ منفی بارسلونا به درخواست بازگشت آلوز

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۴۵۸۲

پاسخ منفی بارسلونا به درخواست بازگشت آلوز

دنی آلوز، ستاره برزیلی پی اس جی روز گذشته خبر از خداحافظی خود با این باشگاه فرانسوی داد.

به گزارش "ورزش سه"، آلوز با انتشار بیانیه ای در صفحه رسمی خود مدعی شد بعد از 2 فصل از باشگاه پاری سن ژرمن جدا خواهد شد و بلافاصله گمانه زنی ها و شایعاتی در مورد آینده این مدافع برزیلی منتشر شده است.

 

شب گذشته رادیو کاتالونیا مدعی شد ممکن است دوباره و بعد از 3 سال، دنی آلوز در تابستان امسال با بارسلونا عقد قرارداد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن برزیلی بعد از سپری کردن 8 سال فوق العاده و کسب 23 جام با لباس بارسلونا، در سال 2016 از این تیم جدا شده و راهی یوونتوس گشت و بعد از یک سال تصمیم به انتقال به پاری سن ژرمن گرفت.

 

 

 

 

در همین رابطه موندودپورتیوو به نقل از یکی از مسئولان بلندپایه بارسلونا گزارش داد که آلوز هفته هاست در حال پیشنهاد دادن خود به بارسا است و تمایل به بازگشت دارد ولی باشگاه فعلا برنامه ای برای بازگرداندن او ندارد.

آلوز در حالی یکی ای گزینه های خرید بارسا محسوب نمی شود که بازیکن آزاد است و جذب او هزینه ای برای بارسا نخواهد داشت. برای بارسلونا فعلا جذب یک مدافع هافبک چپ به عنوان ذخیره ای مطمئن برای جوردی آلبا در درجه اول اهمیت قرار دارد.

بارسا در سمت راست، نلسون سمدو و سرجی روبرتو را در اختیار دارد. برای سمدو در هفته های اخیر چند پیشنهاد رسیده است اما بارسا تاکید دارد که تنها با 100 میلیون یورو بند فسخ قرارداد، به وی اجازه جدایی خواهد داد.

هنوز بسیاری معتقدند که پس از جدایی دنی آلوز هیچ بازیکنی نتوانسته جای خالی او را به خوبی پر کند.

 

دنیل آلوز بارسلونا پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها بارسلونا پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ در جریان دیدار بارسلونا برابر رئال مادرید در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و به دلیل مصدومیت مجبور شد میدان را ترک کند و تا پایان رقابت‌های این فصل قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.

بارسلونا از مدت‌ها پیش به دنبال فروش این ستاره هلندی بود اما او تمایلی به ترک این باشگاه نداشت و به همین دلیل پیشنهاد جدی منچستریونایتد را که با بارسلونا به توافق رسیده بود رد کرد و به حضورش در تیم ژاوی ادامه داد و توانست اعتماد این مربی را جلب کند.

با این حال به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه بار دیگر به فکر فروش این بازیکن هستند و به زودی پیشنهاد جذابی را هم از بایرن مونیخ دریافت خواهند کرد. مدیران بایرن علاقه زیادی به این بازیکن دارند و امیدوار هستم که بتوانند با او و نمایندگان بارسا برای امضای قرارداد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به توافق برسد.

مدیران بارسا در نظر دارند که مبلغی بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو برای فروش دی یونگ دریافت کنند اما مشکل اصلی در مبلغ دستمزد او است که ممکن است انتقالش به بایرن را با مشکلاتی مواجه و روند توافق دو طرف را کمی پیچیده کند.

دیگر خبرها

  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • کمیته داوران هیچ فیلمی به بارسا نمی‌دهد!‏
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • فرق رئال و بارسا این است: استراتژی و سردرگمی!‏
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت