Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@04:13:03 GMT

کشف یک هزار قطعه مرغ قاچاق و غیر بهداشتی در بهار

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۴۶۴۲

کشف یک هزار قطعه مرغ قاچاق و غیر بهداشتی در بهار

سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بهار در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف یک هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی شدند.

وی افزود: یک متهم در این خصوص دستگیر و یک دستگاه خاور مخصوص حمل مرغ نیز توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نوری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش طیور کشف شده را حدود ۳۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده اند، افزود: طبق مقررات با متهم برخورد خواهد شد.

کشف ۱۷ رأس دام قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار همچنین از کشف ۱۷ رأس دام قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان بهار همچنین در بازرسی های مقطعی موفق به کشف ۱۷ رأس دام قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی شدند.

وی افزود: یک متهم در این خصوص دستگیر و یک دستگاه خودرو کامیونت نیز توقیف شد.

سرهنگ نوری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش احشام کشف شده را بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده اند افزود: متهم به همراه پرونده تشکیلی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار بر عزم جدی پلیس در مبارزه با اخلال گران اقتصادی و قاچاقچیان کالا، در سال رونق تولید تاکید کرد و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک به قاچاق احشام و طیور همچنین موارد دیگر را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

کد خبر 4649833

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در تشریح این خبر گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل انبار دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

وی ادامه داد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد شرکتی در بستر فضای مجازی اقدام به فروش اینترنتی محصولات دخانی غیر مجاز در غرب تهران می‌کند.

سرهنگ افشاری افزود: پس از تحقیقات و شناسایی متهم پرونده با هماهنگی از سوی مراجع قضایی تیم‌های عملیاتی پلیس وارد عمل شده و در بازرسی از محل بیش از ۲۴۱۴ عدد انواع دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی با مارک‌های غیر مجاز و نامعتبر را کشف کردند که به همراه متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از میلیارد تومان اعلام کرده گفت: با سرمایه‌گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف ندهید و در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • کشف ۹ تن چوب قاچاق در شهرستان بهار
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق