Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:08:15 GMT

۲۳۲۰ پایگاه‌ اوقات فراغت در شاهرود ایجاد خواهد شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۴۷۶۹

۲۳۲۰ پایگاه‌ اوقات فراغت در شاهرود ایجاد خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید محمدی بعدازظهر دوشنبه در دومین جلسه شورای اداری شاهرود به میزبانی فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه این شهرستان سال گذشته در بحث سامان‌دهی امور جوانان با ایجاد دو هزار و ۱۵۷ پایگاه اوقات فراغت رتبه نخست را در استان سمنان کسب کرده است، ابراز داشت: امسال تعداد پایگاه‌های اوقات فراغت سطح شهرستان به دو هزار و ۳۲۰ مورد افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه این توانایی وجود دارد که در شهرستان سه هزار پایگاه اوقات فراغت برای ایام تابستان ایجاد شود، افزود: با توجه به اینکه به دنبال ارتقای کیفیت خدمات‌دهی و ارزیابی در کمیته جدید پیرامون همین موضوع هستیم لذا در بحث اوقات فراغت به همان میزان پایگاه بسنده کردیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود بابیان اینکه دو اعتبار خاص برای مناطق کم برخوردار روستایی در نظر گرفته‌شده است، ابراز داشت: مقرر شد با استفاده از ظرفیت فرمانداری و انعقاد قرارداد با شهرداری تا پایان شهریور امسال بعد از فراهم شدن زیرساخت پنج پارک شهر، تجهیزات ورزشی آن‌ها توسط ورزش و جوانان فراهم شود که یکی از آن‌ها پارک مهدی‌آباد شهرک ولیعصر در راستای ترویج ورزش همگانی خواهد بود.

محمدی ضمن بیان اینکه برای فراهم شدن زیرساخت‌های ورزش در مناطق کمتر توسعه‌یافته به این مورد بسنده نکردیم، ابراز داشت: تاکنون بالغ‌بر ۲۰ مورد خانه ورزش روستایی در بخش‌های مرکزی، بسطام و بی ارجمند راه‌اندازی شده است که تا پایان امسال ۲۰ خانه ورزش روستایی دیگر نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد.

وی افزود: علیرغم همه محدودیت‌های اعتباری، مالی و معیشتی که شاهرود نیز از آن استثنا نیست مقرر شد تا افزایش قیمت در جذب شهریه‌های ورودی تیم‌ها نداشته باشیم و شرایط شرکت در مسابقات تسهیل شود.

کد خبر 4649810

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان سمنان جلسه شورای اداری فرمانداری شاهرود مجید محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط اجتماعی در راستای ترویج ورزش همگانی بین خانواده‌ها با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه ساکنان محلات کم برخوردار در حال اجراست.

وی افزود: این جشنواره از روز گذشته در محله کوی وحدت از جمله مناطق کم برخوردار زنجان آغاز شده است و در ۲ منطقه دیگر شهر زنجان نیز اجرا خواهد شد.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها جشنواره نشاط اجتماعی آخر این هفته در  ارمغانخانه و هفته آینده نیز در شهرستان‌های خدابنده، ابهر و سلطانیه برگزار خواهد شد.

بهرامی با بیان اینکه با برگزاری اولین جشنواره در یکی از مناطق شهر زنجان، استقبال گروه‌های هدف را شاهد بودیم، گفت: جشنواره در قالب اجرای بازی‌های بومی و محلی در سه رشته دوزپا، طناب کشی، طناب زنی، چوب کشی و هفت سنگ برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان افزود: برگزاری و اتمام جشنواره و آسیب شناسی آن می‌تواند در برگزاری بهتر رویداد‌های مشابه در طول سال کمک کند.

دیگر خبرها

  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار