Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- مایکروسافت جدیدترین نسخه از به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 "وصله سه‌شنبه " خود را باهدف برطرف کردن 4 بدافزار روزهای صفر و 21 نقص مهم عرضه کرده است. شرکت مایکروسافت جدیدترین نسخه از به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 "وصله سه‌شنبه " خود را باهدف برطرف کردن 4 بدافزار روزهای صفر و 21 نقص مهم عرضه کرده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، به‌صورت کلی در به‌روزرسانی اخیر مایکروسافت 88 ایراد برطرف شد که 66 مورد از آنها در گروه آسیب‌پذیری‌های مهم قرار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اظهارات مایکروسافت، خوشبختانه هیچ‌کدام از 4 اختلال مرتبط با روزهای صفر موردحمله هکرها قرار نگرفته‌اند. این کمپانی به‌تمامی کاربران پیشنهاد کرده است که سریعاً به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای محافظت از ویندوزشان در برابر این خطرهای امنیتی نصب کنند.
     
چهار اختلال یادشده که در این وصله امنیتی برطرف شده‌اند به شرح زیر هستند:

CVE-2019-1069: باگی که بخش Windows Task Scheduler در ویندوز 10 را مورد هدف قرار می‌دهد. این نقص موجب افزایش امتیاز سیستم‌های تحت تأثیر قرار می‌گرفت.

CVE-2019-1064: اختلال افزایش امتیاز که ویندوز 10 و سرور 2016 به بعد را تحت تأثیر قرار می‌داد.

CVE-2019-1053: اختلال افزایش امتیاز Windows Shell که تمامی سیستم‌عامل‌های ویندوز را تحت تأثیر قرار است.

CVE-2019-0973: اختلال Windows Installer
 
مایکروسافت اعلام کرده است که نقص‌های CVE-2019-1019 و CVE-2019-1040 که در به‌روزرسانی اخیر برطرف شده‌اند هکرها را قادر می‌ساختند که از راه دور کدهای مخربی را روی سیستم‌های مجهز به ویندوز اجرا کنند.
هکرها همچنین با استفاده از این دو اختلال می‌توانستند به هر سرور وبی که از مجوز یکپارچه‌سازی ویندوز پشتیبانی می‌کند، وارد شوند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: ویندوز مایکروسافت ویندوز مایکروسافت به روز رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مجوز استفاده از پوست‌های تک‌لایه و دولایه برای درمان بیماری‌های پوستی

مرضیه ابراهیمی، عضو هیئت علمی و استاد پژوهشکده سلول‌های بنیادی رویان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، درخصوص محصول پوستی پژوهشگاه رویان که حاصل یک فرآوری سلولی است، توضیح داد: محصول رویین گرفت (پوست دو‌لایه) و رویین شیت (پوست تکلایه) که به تازگی توسط محققان رویان در زمینه سلول‌های بنیادی تولید شده و در حال حاضر، مجوز‌های لازم را تا مراحل اولیه دریافت کرده است.

این پژوهشگر حوزه سلول‌های بنیادی به مزیت‌ها و کاربرد محصول اشاره کرد و ادامه داد: این پوست‌ها برای بیماران دچار سوختگی شدید و زخم‌های پوستی وخیم، کاربرد دارد.

وی افزود: این پوست‌ها بیشتر شبیه دِرم و اِپی‌دِرم هستند که درحال حاضر مرحله کارآزمایی بالینی فاز یک را با موفقیت پشت سرگذاشته و در حال بررسی مرحله کارآزمایی بالینی فاز ۲ است.

ابراهیمی با بیان اینکه کشور‌های معدودی در جهان پوست‌های تک‌لایه و دولایه را تولید کرده‌اند گفت: تکنولوژی شبیه‌سازی پوست، تنها در یک تا دو کشور در دنیا وجود دارد.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه رویان اضافه کرد: درحال حاضر فقط کشور آمریکا و دو کشور اروپایی توانسته‌اند به‌صورت گسترده از این تکنولوژی استفاده کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب مجوز استفاده از پوست‌های تک‌لایه و دولایه برای درمان بیماری‌های پوستی
  • شیائومی آپدیت HyperOS را برای سری ردمی نوت ۱۳، 5G منتشر کرد
  • پس از کروم، مرورگر ویوالدی هم به نسخه آرم ویندوز آمد
  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • کشف رود؛ اصلی‌ترین و بنیادی‌ترین عامل سکونت در مشهد 
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • آپدیت جدید هیجان‌انگیز تلگرام؛ صفر تا صد درست کردن استیکر با عکس + ویدئو
  • آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد