Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان گفت: رؤسای شعب بانک های عامل در پرداخت خسارت مناطق سیل زده همکاری مناسبی ندارند که موجب اعتراض همه فرمانداران شده است. این در حالی است که دستور العمل همکاری نیز به آنها ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کیامرث حاجی زاده امروز دوشنبه در ششمین نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان، با گلایه نسبت به عقب بودن از پرداخت خسارات کشاورزان سیل زده اظهار داشت: جهاد کشاورزی خوزستان با وجود اینکه در بحث پرونده سازی و پرونده گیری جهش داشته، اما در پرداخت خسارات عقب است و باید به جد این موضوع پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان ادامه داد: در حوزه پرداخت تسهیلات به کشاورزان نیز، جهاد کشاورزی باید کشاورزان را به بانک‌ها معرفی کند و بانک کشاورزی نسبت به پرداخت خسارت به آنها، با اولویت بندی در مناطق سیل زده اقدام کند.

وی با تاکید بر توجه دستگاه‌های اجرایی به اولویت بندی اقدامات قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده افزود: استاندار خوزستان، اولویت قرارگاه بازسازی و نوسازی خوزستان را تخلیه آب و آماده کردن زمین های کشاورزی برای کشت‌های تابستانه قرار داده که باید این مهم مورد توجه واقع شود.

حاجی زاده با اشاره به تخلیه آب از مناطق سیل زده و زمین های کشاورزی مانند شوش، شعیبیه، بخش مرکزی اهواز، اسماعیلیه، باوی، اهواز و … توضیح داد: در مناطقی مانند سوسنگرد به دلیل پایین بودن سطح زمین و ترمیم نشدن سیل بندها و فیوز پلاگ شاکریه مقداری آب در زمین های کشاورزی مانده بود که پس از برگزاری نشستی با شورای تامین، قرارگاهی فرعی برای دشت آزادگان و هویزه تشکیل شد و ۲۱۰ دستگاه ماشین آلات از دستگاه‌های مختلف در منطقه مستقر شد.

وی گفت: هم اکنون ۴۰ هزار هکتار از زمین های دشت آزادگان و هویزه ۳۲ هزار هکتار از زیر آب خارج شده است.

جانشین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان با اشاره به وضعیت دایک مرزی نیز بیان کرد: در زمان سیل به منظور نجات شهرهای پایین دست دایک مرزی از چند نقطه شکسته یا تخریب شد، لذا هم اکنون برنامه ریزی برای ترمیم و بستن دایک ضروری است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جهاد کشاورزی زمین سیل کشاورزی خوزستان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 8 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی همراه به پاکستان مقامات جمهوری اسلامی ایران و پاکستان پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه در حضور حجت الاسلام رئیسی و شهباز شریف 8 سند همکاری در بخش‌های مختلف تجارت، علم  و فناوری، کشاورزی، بهداشت، فرهنگ و مسائل حقوقی و قضایی به امضا رساندند.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سینما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • امضای 8 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی