Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین همایش بین‌المللی «شباب المقاومة» با موضوع تکریم شهدای بحرین و مرگ معامله قرن و سخنرانی آیت‌الله عیسی قاسم برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، دومین همایش بین‌المللی «شباب المقاومة» با موضوع تکریم شهدای بحرین و مرگ معامله قرن و با حضور جوانان شصت کشور جهان در قم به همت جامعه المصطفی(ص) العالمیه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این همایش با موضوع تکریم شهدای بحرین و مرگ معامله قرن و سخنرانی ویژه «آیت‌الله عیسی قاسم»،‌ رهبر انقلاب بحرین (که برای نخستین بار در همایشی بین‌المللی و خارج بحرین حضور پیدا می‌کند) برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام سیدهاشم حیدری، معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق، نیز در این همایش حضور دارد و به ایراد سخن می‌پردازد.

 

گفتنی است، این همایش امشب (دوشنبه، سوم تیرماه) پس از اقامه نماز مغرب و عشا، در قم، چهارراه شهدا،‌ سالن همایش‌های غدیر برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت مجلس مسجد اردبیل شیراز غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد خراسان جنوبي آیت الله عیسی قاسم معامله قرن شهدای بحرین مقاومت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، نخستین جلسه هماهنگی برگزاری همایش‌های شعر رضوی (عربی و فارسی) از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد. 

در این جلسه، شهرستان هویزه به عنوان اولین شهرستان برگزار کننده همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی، میزبان شاعران، مهمانان ویژه و علاقه‌مندان به شعر عربی خواهد بود. این همایش ساعت ۲۰ جمعه ۷ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی فدک شهرستان هویزه برگزار می‌شود.

گفتنی است، چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی به دبیری سیدشبر محسنی حسین‌پور با هدف استفاده از ابزار مؤثر و زبان گویای شعر در جهت ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی از طریق برگزاری سلسله نشست‌های نقد و بررسی و محافل شعر و حمایت از شاعران آیینی کشور به ویژه شاعران جوان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد