Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 

 

 

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سوم تیر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

3845...0918: سهام عدالت واریز نمی شود؟


8891.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..0914: با سلام و عرض ادب و احترام در مورد واریز سود سهام عدالت بازنشستگان تامین اجتماعی خبر رسانی کنید .

 

1309...0933: با سلام خسته نباشید یک عرضی داشتم امسال شهرستان جیرفت کرایه خانه ها100برابرشدن من نمی دانم چراکسی تو این شهر نظارتی ندارد .

 

7020...0911: سلام. در همسانسازی حقوق بازنشستگان کشوری،به پرونده های کارگزینی آنان در دستگاه های مربوطه (همانند سال75) مراجعه و با توجه به حقوق و مزایای شمول برداشت کسور بازنشستگی دوسال آخر خدمت و همچنین همترازی پست سازمانی ،فوق العاده های شغل،حق سر پرستی،حق برجستگی، سختی شرایط محیط کار،جذب مشاغل تخصصی، ویژه مشاغل همتراز کارشناسی ارشد وبالاتر،حقوق سنوات خدمت در جبهه، بازای هر ده درصد جانبازی، مدت اسارت، عضویت سالانه در بسیج (که شش هفت مورد اخیر علاوه بر گروههای تشو یقی،در افزایش سنواتی و جدا از حداقل دریافتی منظور میشده)، حق سنوات بر اساس ارزشیابی سالانه(که از سال86با اصلاحیه ناقص ترمیم حقوق بازنشستگان کشوری همه موارد ذکر شده،بر خلاف قانون از حقوق ایثارگران و کارکنان برجسته حذف و پایمال شده) منظور گردد.متمنی است موضوع به سران محترم قوا و شورای نگهبان ومجمع تشخیص مصلحت نظام منعکس گردد.با تشکر. ج عاقلی

 

5883...0918: سلام واحترام زمان پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان که بازنشسته شده اند کی پرداخت می شود ؟

 

3820...0915:با عرض سلام و خسته نباشید، بنده بازنشسته اداره بهزیستی هستم، سوالی داشتم در رابطه با حق عائله مندی معلولین،

 

6303...0918: پاداش پایان خدمت بازنشستگان نیمه اول سال 97 با توجه به تورم رو به افزایش چه زمانی پرداخت خواهدشدسپاسگزارم.


4029...0912: سلام با عرض خسته نباشید لطفا گزارشی تهیه کنید جهت عدم تحویل خودرو کوییک توسط شرکت سایپا من فروردین 98 طرح فروش فوری ثبت نام کردم هنوز خودرو تحویل ندادن

 

1648...0915: باسلام.ما که به مسؤلین آموزش و پرورش دسترسی نداریم شما لطف کنید جویا شوید حق التدریس آذر،دی، بهمن، اسفند،فروردین، اردیبهشت وخرداد فرهنگیان مظلوم کی پرداخت میشود؟

 

5929...0918: پول بیمه ماهیانه حرفه و مشاغل آزاد تأمین اجتماعی کمتر شود


3922...0938: با سلام لطفا در مورد شروع به کار پذیرفته شدگان کادر اداری قوه قضاییه گزارش تهیه بفرمایید

 

4133...0918: سلام ببخشید چه رشته هایی مربوط به علوم پزشکی هست؟


4655....0914: با سلام و خسته نباشید من به علت مشکلات روزمره سهام عدالت خود را در زمان معین ثبت نام نکردم و حالا خواستار سهام خود و یا تمدید مهلت ثبت نام هستم.

 

0774...0919: سلام من از منطقه۱۷ فلاح مزاحمتون میشم ما اینجا یه زمین داشتیم که خاکی بود و پدرانمون توی اون فوتبال بازی می کردن وبعد چمنش کردن و ما خودمان توی اون بازی می کردیم ولی الان اون را دادن به بخش خصوصی و انها هم بچه های ما را امروز از زمین بیرون کردن و گفتن باید نفری ۵۰۰هزارتومان بدید حالا شما قضاوت کنید که بچه ای که امیدش به این زمینه و ما که هممون کارگر ساده هستیم و این زمین هم حق محل ماست اگه امکان داره یه گزارشی تهیه کنید


0589...0912: باسلام لطفا گزارشی از بزرگترین پایانه تاکسیرانی شرق تهران در میدان رسالت تهیه کنید که چندین سال است مسئولین شهرداری منطقه۴ باتوجه به پیگیری‌های زیاد رانندگان و مسافران این پایانه هیچ اقدامی برای مسقف کردن آن نمی‌کنند و واقعا طاقت‌‌فرسا شده.باتشکر.

 

2968...0915: سلام من کارگر شهرداريم جهت سهام عدالت نتوانستم ثبت نام کنم چند بار رفتم چواب نميدن با يدچکار کنيم سعادت ازمشهد.

 

6933...0913: سلام وقتتون بخیر من فرهنگی بازنشسته از یزدم قریب به یکسال بازنشسته شدم خواهشا خواهشا پیگیری نمایید کی این پاداش پرداخت می شود ؟

 

5042...0915: سلام با توجه به اعلام سود سهام عدالت از اردبیهشت تا کنون هنوز سود سهام بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت نشده لطفا پیگیری بفرماید از استان سیستان وبلوچستان .

 

8535...0918: سلام خسته نباشید لطفا حقوق باز نشستگان را نیز اضافه کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد

ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نمی‌توان برای مجامع سهام عدالت اینگونه برنامه ریزی داشت که مثلا در اردیبهشت ماه مجامع ۴ استان برگزار شود جلسات توجهی را با ۱۰ استان قبل از شروع سال جدید برگزار کردیم یعنی به ۱۰ استان مراجعه و مصوبات شورای عالی بورس در رابطه با برگزاری مجامع را برای آنها تشریح و نقطه نظرات آنها را هم شنیدیم.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: سال گذشته مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت استان زنجان و خراسان شمالی برگزار شد و در فروردین نیز مجامع استان گیلان را داشتیم حالا منتظر هستیم که استان‌هایی که به آنها مراجعه کردیم و یا دیگر استان‌ها که آمادگی برگزاری مجامع را دارند آگهی دعوت به مجمع را منتشر کنند.

جعفری همچنین بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی بورس مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت باید تا ابتدای شهریور ۱۴۰۳ به شکل کامل برگزار شود تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که این اتفاق عملیانی شود.

او می‌گوید: اکنون استان‌های مختلف با ما تماس می‌گیرند و اعلام آمادگی می‌کنند همچنین نامه‌ای را هم به تمام استان‌ها ارسال کردیم و به آنها اعلام شد مطابق مصوبه شورای عالی بورس و جلسات باید برنامه زمان بندی خود را برای برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به سازمان بورس دهند، اما باید این را هم گفت که مسائل و مشکلات مختلفی در این زمینه وجود دارد که باید این موارد هم تک به تک حل شوند و ما منتظر آگهی استان‌ها هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • خبر خوب درباره مرحله جدید واریز سود سهام عدالت
  • احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • مهمترین بخش بازار سرمایه اعتمادسازی و مشارکت مردم است/ احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند