Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو هيات مديره بانک ملي ايران در راس هياتي از مسئولان بانک، ازگروه توليدي سوليکو کاله به عنوان يکي از توليد کنندگان فرآورده هاي لبني فعال داخلي با هدف تسهيل و رفع موانع توليد و ارائه خدمات بهينه بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، محمود شايان در بازديد از گروه توليدي سوليکوکاله، توليدکننده فرآورده‌هاي لبني و پروتئيني واقع در تهران که با حضور فريدون رشيدي رئيس اداره کل اعتبارات و عباس پيروزي رئيس اداره کل بررسي و طرح ها انجام شد، از نزديک با فعاليت هاي توليدي اين مجموعه آشنا شد و در جريان روند طرح توسعه پالايشگاه شيرآن که ظرفيت توليد روزانه شش هزار تن شير و فرآورده هاي لبني را داراست، قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جريان اين بازديد عضو هيات مديره بانک ملي ايران با تاکيد بر لزوم تلاش حداکثري براي تحقق شعار سال، بر حمايت از واحدهاي توليدي و پروژه هاي ملي در سال جاري در جهت رونق توليد براساس اولويت هاي بانک تاکيد کرد.
وي در ادامه خاطرنشان کرد: در سال رونق توليد، اراده بانک ملي ايران بر اين است که با حمايت و ارائه خدمات مناسب به توليدکنندگان فعال داخلي و صادر کنندگان از خروج ارز جلوگيري کند.
گروه توليدي سوليکو کاله يکي از بزرگ ترين توليد کنندگان محصولات لبني و بستني در دنياست که از سال 1370 فعاليت خود را در آمل آغازکرده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته باشگاه استقلال به یک هلدینگ مطرح واگذار شد و بلافاصله بعد از این اتفاق شایعاتی در مورد تغییرات مدیریتی در این باشگاه دهان به دهان چرخید، اما واقعیت این است که فعلا امکان تغییرات مدیریتی در این باشگاه وجود ندارد.

نکته اول اینجا است که مدیریت فعلی باشگاه استقلال باید تمامی اسناد و مدارک و میزان بدهی‌های این باشگاه را بر آورد کرده و در قالب گزارش به مسئولان هلدینگ مربوطه ارائه کند که این موضوع زمانبر است. از طرفی دیگر این هلدینگ باید نمایندگان خود را برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی کند تا اهلیت آن‌ها از مراجع مربوطه تائید شود و این موضوع نیز نیازمند زمان است.

همچنین با توجه به اینکه تا پایان مسابقات لیگ برتر ۶ هفته باقی مانده است اگر قرار بر تغییرات باشد بعد از پایان مسابقات لیگ برتر این اتفاق رخ خواهد داد؛ ضمن آنکه قطعا یکی دو عضو با سابقه ورزشی در هیات مدیره یا حتی برای مدیرعاملی این باشگاه در نظر گرفته خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • صحبت مهم عضو هیات مدیره استقلال درباره آینده نکونام
  • ۱.۵ میلیون تن شیرخام به بازار‌های هدف صادر می‌شود