Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@11:35:36 GMT

◄ «آتا» نامنظم‌ترین ایرلاین در اردیبهشت ماه

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۵۱۰۰

◄ «آتا» نامنظم‌ترین ایرلاین در اردیبهشت ماه

تین‌نیوز | 

عملکرد خطوط هوایی شرکت‌های هواپیمایی در پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد در  اردیبهشت 98 از سوی سازمان هواپیمایی کشوری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، بر اساس آمارهای منتشر شده در اردیبهشت‌ماه سال جاری 5 هزار و 177 پرواز انجام گرفته که از این تعداد 3 هزار و 963 پرواز به موقع و هزار و 214 پرواز با تأخیر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت هواپیمایی آسمان در اردیبهشت‌ماه رکورددار بیشترین پرواز از فرودگاه مهرآباد با 738 پرواز بوده است که شرکت هواپیمایی ماهان با 726،  ایران‌ایر با 621، زاگرس با 567، آتا با 461، ایران ایرتور با 391، قشم ایر با 351 و کاسپین با 324 پرواز به ترتیب بیشترین سهم را از پروازهای فرودگاه مهرآباد داشته‌اند.

در این میان شرکت هواپیمایی پویاایر با 61 پرواز کمترین  پرواز را به نام خود ثبت کرده است که بعد از ساها با 71، سپهران با 93، معراج با 103، تابان با 140، کارون با 145، وارش با 169 و کیش ایر با 216 پرواز به ترتیب در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

شرکت هواپیمایی آتا در اردیبهشت‌ماه نامنظم‌ترین ایرلاین داخلی بود که 34 درصد از کل پروازهای با تأخیر انجام شده است و بعد از آن ایران‌ایرتور با 32 درصد در رده بعدی قرار گرفت.

این آمار شامل تمام عوامل منشا تأخیر از جمله تغییرات جوی، عملیاتی، فنی، تسهیلاتی و ... است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آتا تاخیرهای پروازی اردیبهشت 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده دهم اردیبهشت سال‌ جاری انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، اکبر حسنی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال جاری با توجه به افزایش ظرفیت پروازها و تعداد زائران و عوامل کاروان‌ها، عملیات حج تمتع در قالب ۳۲ کاروان انجام می‌شود.

وی افزود: سال جاری بیش از ۴۲۰۰ زائر از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه در تاریخ دهم اردیبهشت یک پرواز برای زائران عمره‌گذار این استان از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی در نظر گرفته شده است، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته به‌منظور ارائه خدمات و تشریفات پروازی بهتر به حجاج بیت‌الله‌الحرام، جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های ذی‌ربط تشکیل شده است و فرودگاه شهدای ساری آمادگی کامل برای انجام عملیات حج عمره و تمتع سال ۱۴۰۳ را دارد.

وی عنوان کرد: فرودگاه شهدای ساری جزو پیشتازان فرودگاه‌های اعزام‌کننده زائران عمره و تمتع است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خدمات مطلوب و شایسته‌ای به حجاج برای انجام عملیات عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

کد خبر 747147

دیگر خبرها

  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • حذف واسطه‌های فروش بلیت هواپیما؟
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند