Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@16:48:20 GMT

دستور ناگهانی پوتین به ارتش

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۵۱۳۳

دستور ناگهانی پوتین به ارتش

سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در جلسه ای با شرکت فرماندهان نیروهای مسلح روسیه با اعلام این خبر گفت: از ساعت شش بامداد امروز به وقت مسکو بلافاصله پس از دریافت دستور پوتین، همه واحدهای نظامی در منطقه مرکزی روسیه و نیز واحدهای حوزه های فدرال جنوب و شرق روسیه و واحدهایی از نیروی هوابرد و هواپیماهای دوربرد به حالت آماده باش کامل در آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وزیر دفاع روسیه، واحدهای نظامی در چارچوب این برنامه، محافظت از مراکز مهم دولتی و نظامی و سامانه های پدافند موشکی را تشدید کردند و با تهدید تروریستی مقابله و واحدهای فرضی دشمن و عوامل خرابکار را نابود می کنند.
این رزمایش تا جمعه ادامه خواهد داشت و در چارچوب آن برنامه های رزمی در ۳۵ میدان نظامی در مرکز روسیه برگزار می شود.
وزیر دفاع روسیه هدف از این رزمایش را ارزیابی توانایی نیروهای مسلح روسیه برای تامین امنیت نظامی در منطقه مرکزی و نیز تامین امنیت منطقه آسیای مرکزی توسط پوتین خواند.

310 310

کد خبر 1273316

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن؛ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند

«مینورو کیهارا»، وزیر دفاع ژاپن، گفت: «دلیل احتمالی این سانحه، برخورد این دو هلیکوپتر مدل SH-۶۰ K است که هر کدام چهار سرنشین داشتند. این سانحه در جریان رزمایش شبانه ضد زیردریایی در شرق جزیره «توری-شیما» در اقیانوس آرام رخ داد.»

به گزارش ایسنا به نقل از کیودو، وزیر دفاع ژاپن اعلام کرد، ارتش بقایای هلی‌کوپتری را در جریان عملیات تجسس پیدا کرده است. علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

اخیرا وزارت دفاع ژاپن اعلام کرده بود که ارتباط هلیکوپتر SH-۶۰ K در منطقه توری-شیما قطع شد و یک دقیقه بعد، هلیکوپتر یک سیگنال ارسال کرد. این وزارتخانه همچنین اعلام کرد، نیم ساعت بعد هم ارتباط یک هلیکوپتر دیگر از همان منطقه قطع شد.

دیگر خبرها

  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند
  • روسیه کنترل یک روستای دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • روسیه کنترل یک روستا دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • روسیه یک منطقه دیگر دونتسک را آزاد کرد
  • اندیشکده آمریکایی: روسیه خود را برای جنگ با ناتو آماده می‌کند
  • ادعای مهم اندیشکده آمریکایی؛ روسیه خود را برای یک جنگ بزرگ آماده می‌کند
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن؛ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند