Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@12:56:09 GMT

قیمت سیب‌زمینی در میادین میوه‌وتره‌بار

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۵۱۳۹

قیمت سیب‌زمینی در میادین میوه‌وتره‌بار

با وجود افزایش قیمت سیب‌زمینی و هویج در سطح شهر، قیمت صیفی‌جات پر تقاضا از جمله سیب زمینی، پیاز، گوجه فرنگی، خیار و هویج در میادین میوه و تره بار ۲۲ تا ۴۲ درصد و به طور میانگین ۳۲ درصد زیر قیمت خرده فروشی‌های سطح شهر عرضه می‌شود.

به گزارش مشرق، سیب زمینی انباری و نو در میادین میوه و تره بار به ترتیب ۶,۲۰۰ تومان و ۶,۸۰۰ تومان نرخگذاری شده در حالی که سیب زمینی انباری در سطح شهر ۷ تا ۸ هزار تومان و سیب زمینی نو ۸ تا ۹ هزار تومان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، هویج نیز در سطح شهر۶ تا ۷ هزار تومان به فروش می‌رسد در صورتی که قیمت آن در میادین میوه و تره بار ۵,۲۰۰ تومان است ضمن اینکه قیمت خیار که در سطح شهر ۴ تا ۵ هزار تومان فروخته می‌شود، در میادین میوه و تره بار ۲,۹۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: جدول / قیمت انواع میوه های تابستانه در بازار

پیاز زرد و سفید در میادین میوه و تره بار به ترتیب ۲,۶۵۰ تومان و ۲,۹۵۰ تومان قیمت‌گذاری شده در حالی که پیاز زرد در سطح شهر ۴۰۰۰ تا ۴,۵۰۰ تومان و پیاز سفید ۴۵۰۰ تا ۵,۰۰۰ تومان است.

در حالیکه گوجه فرنگی بوته‌ای و گلخانه‌ای در سطح شهر به ترتیب ۵۵۰۰ تا ۶,۵۰۰ تومان و ۶۵۰۰ تا ۷,۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد، قیمت آن در میادین میوه و تره بار به ترتیب ۴,۳۰۰ تومان و ۵,۵۰۰ تومان است.

در حال حاضر با پرداخت مبلغ ۲۱ هزار تومان، خریداری ۵ کیلوگرم محصول فرنگی پر مصرف شامل سیب زمینی، پیاز، گوجه فرنگی، خیار و هویج در میادین میوه و تره بار برای شهروندان امکان‌پذیر است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال پیاز سیب زمینی میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی بختیاری زاده پیرامون آخرین وضعیت فروش آنلاین میوه و سبزیجات در شهر تهران اظهار کرد: فروش آنلاین میوه و سبزیجات از ۲۱ بهمن سال گذشته در شهر تهران آغاز شده است. البته این طرح به صورت پایلوت در بعضی مناطق پیشتر شروع شده بود تا نقاط ضعف و قوت طرح احصا شود.

قیمت فروش آنلاین با قیمت خرید حضوری از میادین یکسان است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه قیمت فروش آنلاین با قیمت میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران یکسان است، ادامه داد:  هزینه ارسال  برای هر سبد کالایی بین ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم (۱۰قلم کالا) ۲۴هزار و پانصد تومان است.

امکان مرجوعی میوه و سبزیجاتی که از نظر کیفیت مشکل دارند، وجود دارد

وی با بیان اینکه در حال حاضر بدون تبلیغات، حدود ۸۰۰ سبد کالا در ماه برای شهروندان ارسال می‌شود، گفت: در صورتی که  میوه‌ای برای شهروندان ارسال شد و کیفیت قابل‌ قبولی نداشت و از نظر کیفیت مشکل داشت، امکان مرجوعی وجود دارد.

مهدی بختیاری ادامه داد: در صورتی که فروش آنلاین در منطقه‌ای تحت پوشش نبود، شهروندان می‌توانند از طریق سامانه شهرزاد اطلاع دهند.

فروش آنلاین فرآورده‌های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی؛ نیمه اول امسال

وی در ادامه با اشاره به اینکه فروش آنلاین در حال حاضر مختص میوه، سبزی و سیفی جات است، تصریح کرد: فروش آنلاین فرآورده های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی هم ان‌شاء الله در ۶ ماهه ابتدای سال آغاز خواهد شد.

بختیاری زاده تأکید کرد: میانگین اختلاف محصولات میوه و تره بار شهرداری تهران با سطح بازار ۴۲ درصد و این اختلاف در سبزیجات ۲۹ درصد است‌.

زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه میانگین زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است، ادامه داد: زمان و ساعت کاری ارسال فروش آنلاین سازمان میادین در روزهای شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر، روز پنجشنبه ۸ صبح تا ۱۲ و در روزهای تعطیلی رسمی سفارش گیری برای فروش آنلاین وجود ندارد. همچنین سفارش هایی که بین ساعت ۱۳ تا ۱۵ ثبت شود بین ساعات ۱۵ تا ۱۷ ارسال خواهند شد. شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب سوپراپلیکیشن «شهرزاد» و مراجعه به بخش میوه و تره بار، درخواست خود را خرید ثبت کنند.

یکی از مزایای خرید آنلاین از سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران صرفه جویی در وقت و همچنین کاهش ترافیک برای شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی در میادین میوه و تره‌بار