برگزاری اولین کارگاه انتقال تجربه پروژه واقعیت مجازی VR Karbala
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۵۱۹۷
سرفصلهای کارگاه:
پروژه از کجا شروع شد؟
چرا باید به سمت VR برویم؟
چگونه پروژههای خارجی جذب کنیم؟
چه مشکلاتی در پروژههای خارجی وجود دارد؟
چه مشکلات بزرگ فنی جلوی راه قرار میگیرد؟ نکات ظریف پروژه که فقط با تجربه بدست میاد
این دوره برای چه کسانی برگزار میشود؟
کارشناسان فعال و مدیران محصول در حوزه واقعیت مجازی، افزوده و ترکیبی
تولیدکنندگان و هنرجویان حوزه پویانمایی (Animation)
بازیسازان و فعالان حوزه بازیهای ویدئویی
دانشجویان و علاقهمندان به صنعت واقعیت مجازی
مدیر و افراد تیمهای استارتاپی فعال در حوزه واقعیت مجازی
مدیران، کارشناسان بازاریابی بین المللی
برنامه نویسان و توسعهدهندگان علاقهمند به این حوزه
لینک ثبت نام
https://evand.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
منبع: جام جم آنلاین
کلیدواژه: انیمیشن سازی واقعیت مجازی
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
اجرای ۳ پروژه پیشران در حوزه فناوری های نرم
به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حسنلو در نشست خبری رویداد مانوین که امروز در مدرسه دارالفنون برگزار شد، با تاکید بر ضرورت هویت بخشی به صنایع خلاق و بومی کشور افزود: اکوسیستم فناوری نیازمند هویت بخشی است و ریشه آن در فرهنگ بومی و ملی و دینی ما نهفته است.
دبیر ستاد فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی با بیان اینکه فناوری های نرم به سراغ مسائل اجتماعی رفته است، افزود: یکی از کارکردهای فناوری حل مسایل کشور است و با توجه به چالش هایی که در زبان فارسی، وفاق اجتماعی، محیط زیست سلامت عمومی و عدالت اجتماعی وجود دارد میتوانند با توسعه فناوری های نرم و فرهنگی حل شوند.
وی ضمن اشاره به اینکه در واقع هرچقدر اکوسیستم توسعه فناوری های نرم توسعه یابد، مسائل اجتماعی در مسیر حل شدن قرار میگیرند، خاطرنشان کرد: برگزاری رویداد مانوین در همین راستا برنامه ریزی و متولد شد، چرا که ما نیاز داریم فناوری ها با رویکرد بومی و هویت ساز توسعه یابد و این رویداد در زمینه توسعه جریان های فناوری های نرم ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه همزمان با نمایشگاه اینوتکس برگزار خواهد شد. صنایع خلاق در واقع رکن بزرگ اقتصاد خلاق و فرهنگی کشور به شمار میروند.
حسنلو برگزاری نمایشگاه، رونمایی از دستاوردها، برگزاری نشست ها، گردهمایی ها و رخدادهای مختلف در حوزه فناوری های نرم را از رویدادهای جانبی این رویداد مانوین عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف برگزاری این رویداد نگاه نوآورانه، آیندهنگرانه و عدم غفلت از نیازهای روز جامعه در عرصهها و سطوح مختلف است. همچنین این رویداد با محوریت ترویج و جلب توجه سیاستگذاران، تصمیم سازان و تصمیم گیران به عرصه مهم و راهبردی صنایع خلاق است.
دبیر ستاد فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی با اشاره به تعریف پروژه های پیشران در حوزه های فناوری های نرم و فرهنگی گفت: پروژه های پیشران پروژه هایی است که از نظر اقتصادی و صنعتی قادر هستند یک اکوسیستم خاص را چند پله جلوتر براند.
حسنلو ضمن بیان اینکه برای این منظور ۱۷ کارگروه ذیل سند این ستاد تشکیل شده که در ۳ لایه پروژه هایی تعریف شده است، گفت: برخی پروژه ها، پروژه های کلان ملی است که نیاز به اعتبارات و زیرساخت های جدی دارد و برخی دیگر نیاز به اعتبارات زیادی ندارند اما نیازمند تجمیع ظرفیت ها و کنسرسیوم ها هستند.
دبیر ستاد فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی بیان کرد: دسته سوم پروژه ها، پروژه هایی هستند که نیاز به زیرساخت های قانونی و فیزیکی دارند. تاکنون ۳ پروژه کنسرسیوم صادرات اسباب بازی، یک پلتفرم به هم رسانی آموزشی و آزمایشگاه اثر اجتماعی تایید شده است و علاوه بر این ۱۰ پروژه دیگر در دستور کار ستاد قرار دارد.
کد خبر 6086415 مهتاب چابوک