Web Analytics Made Easy - Statcounter

به موجب این حکم دکتر کمال الدین ناصری، دکتر امیر ملک زاده، دکتر مهدی کرمانی، دکتر حمیدرضا پوررضا، دکتر سید هادی ابراهیمی، دکتر اعظم انصاری، دکتر علیرضا آزاد، دکتر روح الله اسلامی و دکتر سلمان ساکت به عنوان اعضای این کمیته تعیین شدند.

پیش از این اعضای کمیته برنامه ریزی بزرگداشت هفتادمین سال تأسیس دانشگاه، شامل دکتر محمدجعفر یاحقی، دکتر هادی موید، دکتر بهروز مشایخی فرد، دکتر منصور معتمدی، دکتر هادی ابراهیمی، دکتر عادل سپهر و به ریاست دکتر ساکت در بهمن ماه ۱۳۹۷ تعیین و با برگزاری جلسات متعدد و بهره گیری از تجارب اعضا و جمع آوری نظرات دانشکده‌ها و واحدها، پیشنهاد های متنوعی را به تصویب رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصوبات کمیته برنامه ریزی بزرگداشت هفتادمین سال تأسیس دانشگاه فردوسی مشهد طی نامه‌ای در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ برای ابلاغ به دانشکده‌ها و واحدهای مختلف به دکتر کافی، رئیس دانشگاه ارسال شده است.

۲۰۳۰ / ‏‬ ۶۰۵۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز سعدی در رادیو صبا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، روز یکم، اردیبهشت ماه به مناسبت بزرگداشت سعدی برنامه‌های «کوک آوا و مشتاق دیدار» را با موضوع آثار سعدی راهی آنتن می‌کند.

روز شنبه برنامه موسیقی محور کوک آوا با ترانه‌هایی از اشعار سعدی پخش می‌شود.

«کوک آوا» یکی از برنامه‌های موسیقی‌محور این شبکه رادیویی است که با ترکیب متن، ترانه و موسیقی یک بسته شنیداری را پخش می‌کند. «کوک آوا» برنامه‌ای است که قطعات موسیقی باکلام را بر اساس یک مضمون مشترک انتخاب و بخش‌هایی از آنها را پخش می‌کند.

این برنامه موسیقی محور هر روز ساعت ۶:۱۵ به تهیه‌کنندگی انسیه شمس‌اللهی پخش می‌شود.

«مشتاق دیدار» یکی از برنامه‌های ادبی این شبکه رادیویی است که با روایت امیرحسین مدرس داستان‌های عامیانه را روی آنتن می‌برد.

این برنامه روز شنبه با روایت حکایت های سعدی همراه شنوندگان می شود.

«مشتاق دیدار» هر روز ساعت ۱۳ به تهیه‌کنندگی مژگان فرزین و امیرحسین مدرس تقدیم مخاطبان می شود.

دیگر خبرها

  • اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان
  • بزرگداشت روز سعدی در رادیو صبا
  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب شاگردان نویدکیا!
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • رابط مردمی سازی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان منصوب شد