Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@04:57:12 GMT

فارس میزبان ۱۰ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم می شود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۵۲۶۲

فارس میزبان ۱۰ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یدالله بوعلی با بیان اینکه فارس همزمان با ایام سوگواری شهادت امام صادق (علیه السلام) میزبان شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم خواهد بود، گفت: آئین استقبال از پیکرهای مطهر شهدا روز پنجشنبه با حضور یگان‌های نظامی و انتظامی استان در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آئین تشییع پیکرهای مطهر شهدا در شیراز و ۴ شهرستان استان فارس برگزار خواهند شد، گفت: بمناسبت ورود پیکرهای مطهر این شهیدان به شیراز مراسم یادواره شهدا در غروب پنجشنبه ششم تیر در حرم مطهر سید علاالدین حسین برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه پیکرهای مطهر شهدا مهمان مردم مؤمن و انقلابی شیراز در نمازجمعه خواهند بود، گفت: پس از برگزاری نمازجمعه آئین تشییع شهدا از مبدا حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شیراز برگزار خواهد شد و آئین وداع با پیکرهای مطهر دو شهید گمنام نیز همزمان با شب شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پیکر مطهر یک شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) در گلزار شهدای شیراز آرام خواهد گرفت و پیکر مطهر دو شهید نیز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در پارک شهروند شیراز به خاک سپرده خواهند شد.

سردار بوعلی افزود: شهرستان‌های فسا میزبان یک شهید گمنام، لامرد میزبان دو شهید دفاع مقدس، جهرم میزبان سه شهید دفاع مقدس و استهبان میزبان یک شهید دفاع مقدس خواهند بود که مراسم تشییع این شهیدان والامقام نیز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار خواهند شد.

کد خبر 4649887

منبع: مهر

کلیدواژه: تشییع شهدا شهید سپاه فجر فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بهادر کرمی در خصوص اقدامات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ملی دو هزار شهید استان گفت: با همکاری اعضای کمیته، کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس در دست تدوین است.
رئیس کمیته علمی پژوهشی کنگره ملی شهدای استان افزود: پنج جلد کتاب برای توزیع در سطح مدارس پیرامون خاطرات رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس در دست تدوین است.
وی با اشاره به اینکه فراخوان ارسال مقاله برای روزهای پایانی کنگره بر عهده این کمیته است، ادامه داد: جمع‌آوری، بررسی و داوری مقالات، همچنین انتخاب سخنران و پوستر کنگره بر عهده این کمیته است.
کرمی بیان کرد: با همکاری مجموعه دانشگاهیان سفری به روستای موگر شهرستان لنده داشتیم و مزار شهید طیب را زیارت و جلسات تبیینی و تحلیلی برگزار کردیم.
رئیس کمیته علمی پژوهشی کنگره ملی شهدای استان عنوان کرد: به همت بسیج دانشجویی کشور شهید طیب به عنوان شهید شاخص کشور معرفی شد.
کرمی گفت: نصب تمثال مبارک شهدای دانشجو در دانشگاه‌های استان از دیگر وظایف این کمیته است.
وی گفت: قرار است اعضای کمیته‌های کنگره ملی شهدای استان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کنند.

دیگر خبرها

  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ