Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، همزمان با بازی های مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا در شهر تبریز و صعود تیم ملی افغانستان، به مراحل بالاتر و حضور این تیم در شهر تبریز، جریان های معاند جمهوری اسلامی ایران با راه اندازی شیطنت رسانه ای در فضای مجازی، ضمن تخریب مردم شریف تبریز، آنان را متهم به نژاد پرستی کرده، و هشتگ های شهر ممنوعه، میریم تبریز و  نه به نژاد پرستی به راه انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وب سایت شبکه بی بی سی فارسی با گزارش سحر رحیمی در این باره نوشت: تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی است که تردد و اسکان اتباع افغان دراین استان ممنوع است.شماری از افغان‌ها از دیروز با راه‌اندازی میریم_تبریز از دولت ایران خواسته‌اند به افغان‌های مقیم این کشور اجازه دهند تا برای تشویق تیم‌شان به تبریز بروند. درهمین حال شماری از کاربران افغان و ایرانی در دو روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی با راه اندازی کمپین #میریم_تبریز خواستار اجازه ورود افغان‌ها به این استان برای حداقل یک روز شده‌اند. روزی که به باور تعدادی از افغان‌ها روزی تاریخی و به یاد ماندنی خواهد بود.

 

تبلیغ کمپین میریم تبریز در بی بی سی

 

خبر بی بی سی با ادعای ممنوع الورودی اتباع افغانی به  شهر تبریز

 

تبلیغ هشتگ میریم تبریز در اخبار بی بی سی

تبلیغ هشتگ میریم تبریز در اخبار بی بی سی

 

کانال تلگرامی آمد نیوز هم با دامن زدن به این شایعات نوشت: فینال تاریخی برای افغان ها آن هم در منطقه ورود ممنوع برای اتباعشان در ایران

 

ادعای آمد نیوز برای ممنوعیت ورود اتباع افغانی به شهر تبریز

 

 

وب سایت بخش فارسی صدای آمریکا با تبلغ هشتگ شهر ممنوعه، در اعلان نتایج این بازی نوشت: فوتسال افغانستان در «شهر ممنوعه» ایران نائب قهرمان آسیا شد

 

 

با راه اندازی شیطنت رسانه ای در فضای مجازی علیه مردم تبریز، برخی از کاربران تحت تاثیر این تبلغات منفی قرار گرفته و با صحیح دانستن این ادعا از مسئولین کشور درخواست می کردند تا ممنوعیت ورد اتباع خارجی به شهر تبریز برداشته شود.

 

نمونه ای از توئیت های تخریبی در وب سایت شبکه بی بی سی

نمونه توئیت دیگر

 

 

 این تبلیغات منفی در حالی انجام می گیرد که معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: آن دسته از اتباع افغانستان که به طور قانونی وارد ایران شده اند، برای سفر به مناطق مختلف این استان محدودیتی ندارند. علیار راستگو روز شنبه در گفت و گوی خبری با تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ممنوعیت ورود افغان‌ها به تبریز افزود: ما از حضور اتباع افغان به عنوان اتباع کشور دوست و همسایه مان در تبریز برای تماشای مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا استقبال می‌کنیم.

 

جوسازی رسانه ای ضد انقلاب در آستانه بازی ها نتیجه برعکس داده مردم میهمان نواز تبریز با آغوشی باز از اتباع افغانی در شهر خو استقبال کرده و تصاویر آن در شبکه های اجتماعی به صورت گسترده منتشر شد.

 

استقبال مردم تبریز از اتباع افغانی

 

نکته طنز و جالب توجه در این موضوع رفتار کانال تلگرامی آمد نیوز بود که یک روز قبل از بازی ها پست های مربوط به نژاد پرستی مردم تبریز و محدودیت ورود اتباع افغانی به تبریز را منتشر کرده و روز بعد از بازی یعنی با فاصله یک روز گویی پست های دیروز خود را فراموش کرده و با موج استقبال مردم تبریز از اتباع افغانی مواجه شده و پست هایی از این استقبال را منتشر کرد. بعد از انتشار پست های استقبال، متوجه سوتی خود شده و مطالب قبلی خود را پاک کرد.

 

نمونه پست های متناقض آمدنیوز

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بی بی سی فارسی آمدنیوز اتباع افغانی فوتسال بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خشنود از تحقق «وعده صادق»/ زندگی عادی در جریان است

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: هنوز چند ساعت از تنبیه سخت اسرائیل متجاوز از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگذشته اما وضعیت در اقصی نقاط استان سمنان عادی است و مردم کسب و کار و زندگی شأن را دارند.

علیرغم تبلیغات سو دشمنان، تمام پمپ‌های بنزین سراسر استان سمنان کار عادی شأن را ادامه می‌دهند و مردم هم بدون هیچ مشکلی سوخت گیری می‌کنند. از سوی دیگر کسبه در محل کارشان حضور دارند و زندگی عادی در جریان است.

سوخت گیری به راحتی انجام می‌شود

حسین عبدلی مدیر شرکت ملی نفت منطقه شاهرود در گفت وگو با خبرنگار مهر، با رد هرگونه اختلال یا ازدحام در جایگاه‌های سوخت استان سمنان گفت: تمام جایگاه‌های استان به صورت عادی در حال سوخت رسانی هستند و جای نگرانی نیست.

این وضعیت در بازارها و معابر نیز وجود دارد مردم کار خود را می‌کنند و هیچ نگرانی نیز وجود ندارد درست نقطه مقابل مردم تلاویو که این ساعات دنبال سوخت و اغذیه ای هستند و تلاش دارند که از ازدحام فروشگاه‌ها در امان بمانند.

مردم همچنین از تنبیه سخت اسرائیل توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوشحال هم هستند و به خصوص در فضای مجازی واکنش‌ها به این امر فراوان است. برخی از مردم استان سمنان پروفایل‌های مجازی شأن را به اشکال مختلف درآورده اند تا حمایت خود را از تنبیه اسرائیل نشان دهند.

تنبیه اسرائیل

مریم منصوریان دانش آموخته رشته حساب داری و یک شهروند استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه نیاز بود که اسرائیل مورد تنبیه قرار گیرد، گفت: یک دنیا جلوی جنایت‌های اسرائیل سکوت کرده بود اما بالاخره زمان آن رسیده بود که کسی جلوی قلدری‌های اسرائیل را بگیرد و امروز شاهد سیلی سختی به گوش اسرائیل جنایت کار و تجاوز کار هستیم.

محمد جوان شاهرودی که در تجمع امروز مردم در ساعت گل شهرستان شاهرود نیز حضور پیدا کرده بود، ضمن حمایت از سپاه پاسداران در تنبیه سخت اسرائیل غاصب، تاکید کرد: مردم ما قدردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

محمد به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره می‌کند و به استفاده از کلید واژه وعده صادق، تاکید کرد: همان زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اسرائیل باید تنبیه شود و می‌شود متوجه شدیم که قرار است سیلی بزرگی به دهان این رژیم منحوس بخورد اما خود ما هم فکرش را نمی‌کردیم که حجم عملیات تا این میزان گسترده باشد.

وی با اشاره به غافلگیری جهان و اسرائیل و متحدانش در برابر مقیاس و بزرگی حمله شب گذشته، افزود: اسرائیل تقریباً از تمام زوایای جغرافیایی مورد حمله قرار گرفت و شاهد بودیم که مستاصل و درمانده شده بود و حتی گنبدهای آهنین اش هم نتوانستند جلوی موشک‌های ایرانی را بگیرند.

اسرائیل رو به نابودی است

چهره‌های مختلفی به این رویداد واکنش نشان داده‌اند حجت الاسلام محمد عزیزی امام جمعه میامی ضمن قدردانی از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران، گفت: مردم پشتیبان سپاه و آرمان‌های انقلاب اسلامی و قدردان این سیلی محکم هستند.

عزیزی همچنین به پایان عمر اسرائیل اشاره کرد و افزود: امروز رژیم منحوس صهیونیستی از هر زمان دیگری درمانده‌تر است و سیلی دیشب نیز نشان از اقتدار ایران اسلامی در برابر اسرائیل غاصب دارد.

یک شهروند دیگر استان سمنان با بیان اینکه حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه در واقع حمله به خاک ایران بود و باید پاسخ درخوری به آن داده می‌شد، گفت: ما از سپاه قدردانی می‌کنیم که هم با این حمله توان نظامی ایران را به رخ کشید و هم توانست انتقام سختی از رژیم منحوس صهیونیستی بگیرد.

علی شاهینی با بیان اینکه سپاه توانست پاسخ سختی به اسرائیل بدهد و این را در تاریخ می‌نویسند، ابراز کرد: از امروز اوضاع در خاور میانه و جهان تغییر می‌کند و بازیگر اصلی منطقه و دنیا امروز ایران اسلامی خواهد بود که تعیین تکلیف خواهد کرد.

اسرائیل درمانده است

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا امام جمعه آرادان نیز ضمن تقدیر از سپاه غیور ایران اسلامی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر تنبیه اسرائیل به واسطه جنایتکاری و تجاوز به کنسولگری ایران در سوریه که به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی خاک کشورمان محسوب می‌شود، اقتدار ایران اسلامی و توان موشکی را نیز به نمایش گذاشت تا بار دیگر تن و بدن بدخواهان این کشور به لرزه در بیاید.

یکی دیگر از شهروندان استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه اسرائیل امروز درمانده است، ابراز کرد: هنوز اسرائیل از سیلی که به صورتش خورده گیج است و نتوانسته حتی وضعیت خود را بررسی کند و این نشان از حجم بالای حمله ایران اسلامی به مواضعی در خاک اسرائیل می‌دهد.

رضا بیاری بیان کرد: امیدواریم که به زودی نابودی اسرائیل را ببینیم و صحنه زیبای پرواز موشک‌های ایرانی بر فراز مسجد الاقصی بار دیگر تکرار شده و ما بتوانیم در نهایت با نابودی اسرائیل نماز شکر را به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی رهبر مسلمین جهان در این ناحیه مقدس اقامه کنیم و به دنیا نشان دهیم که اسرائیل به پایان کار رسیده و افتخار و پیروزی از آن مردم مسلمان است.

زندگی عادی در جریان است

مردم استان سمنان اما علیرغم تبلیغات سو دشمنان و معاندان و رسانه‌های غربی، زندگی خود را دارند و مشکلی در تأمین اقلام مورد نیازشان ندارند در این مورد یک شهروند استان سمنان می‌گوید: ابتدای صبح قدری نگران شدیم فکر کردیم که ای کاش باک خودرو را پر می‌کردیم اما از خانه که بیرون آمدیم هیچ تفاوتی با دیگر روزها ندیدیم.

زینب اسماعیلی با بیان اینکه برخی رسانه‌های معاند تلاش کردند که نشان دهند ایران با مشکل روبرو شده و یا کمبود اقلام و بنزین و … وجود دارد، ابراز کرد: در واقعیت اصلاً چنین چیزی نیست و تمام مایحتاج مورد نیاز مردم وجود دارد و هیچ مشکلی در این زمینه نیست.

وی با بیان اینکه تمام مسائلی که رسانه‌های غربی می‌گویند برای گمراه کردن مردم است، افزود: هیچ کدام از مسائلی که این رسانه‌ها بیان می‌کنند در شهر ما که رخ نداده است و همه زندگی عادی شأن را می‌کنند.

مردم استان سمنان در ساعات آتی نیز قرار است تجمعات دیگری را برای حمایت از تنبیه سخت اسرائیل توسط سپاه پاسداران برگزار کنند مردم شاهرود نیز امروز صبح تجمع خود را برگزار کردند تا نشان دهند که پشتیبان سپاه هستند.

کد خبر 6077979

دیگر خبرها

  • پاسخ سپاه به اسراییل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • پاسخ سپاه به اسرائیل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • فرمانده سپاه عاشورا: تبریزی‌ها پای انقلاب ایستاده‌اند + فیلم
  • مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • تجمع مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • مردم خشنود از تحقق «وعده صادق»/ زندگی عادی در جریان است
  • همه رسانه‌های خارجی به قدرت نظامی ایران پی بردند
  • ایران چگونه باید به هجمه‌های رسانه‌ای پاسخ دهد؟ / پشت پرده بازی جریان سلطه برای مدیریت رسانه‌ای افکار عمومی
  • تجمع شبانه تبریزیها در حمایت از حملات سپاه به اسرائيل
  • استعفای جمعی از پرستاران چالوس شیطنت رسانه ای است