Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزار خبرآنلاین، سعید کمانی، تهیه‌کننده تلویزیون درباره توقف تولید سریال «شهید حججی» گفت: «مصاحبه‌ای با من در یکی از خبرگزاری‌ها کار شد که از قول من نوشته بود اولویت تلویزیون موضوعاتی از این دست نیست! و سریال‌هایی با موضوع مدافعین حرم اولویتی در تلویزیون ندارد. من همین جا چنین موضوعی را تکذیب می‌کنم، چراکه گفته بودم در شرایط فعلی سازمان و با کاهش بودجه‌ای که داشتند، اولویت‌شان با کارهایی است که در میانه راه تولید هستند نه کارهایی که در مرحله نگارش به سر می‌برند که برداشت اشتباهی از صحبت من شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او در ادامه گفت: «ساخت سریال «شهید حججی» تنها کار تلویزیون درباره شهدای مدافع حرم نیست و باید بدانید در حال حاضر در حال نگارش سریالی هستیم که قرار است داستان زندگی و شهادت شهید حججی را هم در آن کار داشته باشیم. اگر تلویزیون مخالف ساخت این سبک سریال‌ها بود، الان سریال جدید ما را در ۶۰ قسمت در دستور کار قرار نمی‌داد که موضوع شهدای مدافع حرم داشته باشد.»

این تهیه‌کننده با تاکید بر تولید مجموعه‌ای که با موضوع دفاع از حرم و محور مقاومت بوده است، افزود: «دو سال از نگارش این کار ۶۰ قسمتی می‌گذرد و این روزها مراحل پایانی نگارش و شروع پیش تولید را سپری می‌کنیم که یکی از کارگردان و نویسنده‌های مطرح سینما و تلویزیون به طور همزمان نگارش این سریال را به عهده دارد.»

۵۷۲۴۵

کد خبر 1273301

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کارگردانان سینمای ایران تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم

شهید محسن حججی یکی از شهدای مدافع حرم است که در جوانی به اسطوره‌ای برای مردم ایران بدل شد و در راه دفاع از آرمان‌ها تا پای جان رفت. پدر و مادر محسن حججی درباره زندگی فرزند شهیدشان صحبت کرده‌اند که در ویدئوی زیر می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • قرارگاه آلوده‌سازی آقازاده‌های مسئولان ایران به روایت سریال تلویزیون! | فیلم
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲ | پیمان معادی بازیگر کشورهای دیگر هم هست و...
  • «غریبه» اولین عاشقانه پلیسی تلویزیون/ شرایط ساخت «افعی تهران ۲»