Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@03:05:00 GMT

چاچیچ پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۵۳۶۷

چاچیچ پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در شرایطی که مدیران پرسپولیس در روند مذاکراتی خود برای انتخاب سرمربی به نام آنته جاچیچ به تفاهم دست یافته بودند، سرمربی سابق دیناموزاگرب و تیم ملی کرواسی از عدم تمایل خود برای حضور در فوتبال ایران خبر داد تا روند مذاکرات مختل شود.

با این حال مدیران پرسپولیس طبق برنامه فردا صبح راهی ترکیه خواهند شد و با اسکان در هتل روند مذاکره با سه گزینه دیگر را دنبال می‌کنند تا در نهایت با بررسی خواسته‌های مالی و سخت افزاری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آن‌ها به توافق نهایی دست یابند.

طبق شنیده‌ها الکس نوری، کاررا و یک گزینه دیگر که احتمالا دی بیاسی خواهد بود طبق برنامه و زمان بندی صورت گرفته با حضور در محل اسکان مدیران پرسپولیس مذاکرات را دنبال خواهند کرد و روز چهارشنبه از بین آن‌ها یکی روی نیمکت این تیم خواهد نشست. با این حال مدیران پرسپولیس از دستیابی به رضایت آنته جاچیچ نیز برای حضور در ترکیه و مذاکره رو در رو با این مربی نیز ناامید نیستند تا در نهایت با انتخاب سرمربی کار رسمی تیم برای شروع آماده‌سازی فصل جدید استارت بخورد.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

گزینه اصلی پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود

استاندار قم گفت: کندی در تصمیم‌گیری درخصوص حل مشکلات واحدهای تولیدی باعث نابودی آن می‌شود، لذا ادارات قم نسبت به این موضوع با سرعت بیشتری تصمیم‌گیری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری عصر امروز در اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: تصمیم‌گیری دستگاه‌های دولتی و اجرایی قم درخصوص برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی باید با سرعت هرچه تمام‌تر انجام شود.

وی افزود: کُندی در تصمیم‌گیری در این حوزه باعث نابودی و مرگ واحد تولیدی می‌شود و این اقدام برخلاف دستور رهبر انقلاب است.

استاندار قم تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان در دستور کار مدیریت استان بوده و ما تلاش خواهیم کرد تا جایی که قانون به ما اجازه داده آن‌ها را حمایت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حل مشکل مردم باید اولویت مدیران باشد، تاکید کرد: فرصت کار کردن یک دولت چهار سال است؛ لذا مدیران استان به این موضوع اهتمام داشته و توجه کنند حل مشکل مردم اولویتشان باشد.

آقامیری عنوان کرد: مدیری که نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت است از قطار خدمتگزاری به مردم پیاده خواهد شد و ما در جابجایی مدیران ناکارآمد اغماضی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکذیبیه؛ تاریخ ساز لیگ قهرمانان اروپا در لیست بایرن نیست
  • سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
  • پیشنهاد پرسپولیس به اوسمار
  • کارل هاینتس رومنیگه دلیل اصلی رد شدن پیشنهاد بایرن مونیخ توسط یولیان ناگلزمان
  • تکذیبیه رسانه‌های آلمانی: زیدان در لیست بایرن مونیخ حضور ندارد
  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • ایران گزینه دیگری جز پاسخ گویی به اسرائیل نداشت | سخنرانی وزیر امور خارجه ایران در سازمان ملل | پیشنهاد ایران در شورای امنیت درباره غزه
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود