Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:23:38 GMT

جوانان و نوجوانان از تفریحات سالم غافل نشوند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۵۴۰۳

جوانان و نوجوانان از تفریحات سالم غافل نشوند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در دیدار دانش آموزان بسیجی و مسئولان اردوی جهادی اظهار داشت: جوانان باید قدر دوران جوانی خود را بدانند و در این دوران جوانی کنند.

وی با بیان اینکه دوران جوانی دوران نشاط و شادابی است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید علاوه بر تحصیل، تدین و تفریحات صحیح و باهم بودن را نیز مد نظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر تولید انسان‌های توانمند را نیازمند داشتن امکانات مناسب دانست و خاطرنشان کرد: بسیج و مخصوصاً بسیج دانش آموزی می‌تواند نقش بسیار مهمی در این حوزه و کمک به مردم داشته باشد.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: در صورتی که در ساختار جهانی بخواهیم کشوری مستقل و پیشرفته باشیم باید طبق اندیشه‌های اسلامی و انقلابی، مقاومت کنیم در این صورت قطعاً پیروزی حاصل می شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران مانند دیگر انقلاب‌ها محدود نیست، ادامه داد: کشورهای استعماری نگاه گانگسترانه سیاسی دارند، تحریم می کنند و می گویند هر کسی با ما در افتاد با اشد مجازات با او برخورد می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ایران یکی از استراتژیک ترین کشورها در منطقه است اضافه کرد: ما انقلاب کردیم و در مقابله با تهاجم همه جانبه دشمنان از تمام طرح های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خود ایستادگی کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار یک کشور به معادن اورانیوم و طلا آن نیست و بلکه بسته به داشتن انسان‌های قوی است گفت: بنیادی ترین مرکز تولید اقتدار نظام آموزش و پرورش است.

کد خبر 4649902

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر امام جمعه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ برپایی غرفه‌های تغذیه سالم و ایستگاه مطالعه‌ی بهداشتی، نمایش و شعار‌های دانش آموزی از بخش‌های ویژه در این همایش با هدف ارتقای سطح سلامت فردی و همگانی کودکان و نوجوانان بود.
همچنین در این همایش از فرحناز قندپور منتخب مربی سلامت درکشور قدردانی شد.
به گفته‌ی فرحناز قندپور بستر‌های لازم در جهت آموزش همگانی دانش آموزان در حوزه سلامت و سبک زندگی سالم که از اهداف تشکیل سفیران سلامت است در مدارس مورد توجه قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • آثار غیرشعاری می تواند ذهنیت جوانان را به فرزندآوری مثبت کند
  • اگر مراقب خودتان باشید، فرزند سالم‌تری خواهید داشت/ خطرات استرس مادر بر جنین
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش