Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت در حکمی حجت‌الاسلام رحمانی را به عنوان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات این سازمان منصوب کرد.

در بخشی از حکم رشیدیان خطاب به حجت‌الاسلام رحمانی آمده است: «نظر به مراتب سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

پیش از این مرتضی آقایی عهده‌دار این مسئولیت در سازمان حج و زیارت بود.

حجت‌الاسلام رحمانی در کارنامه کاری خود مسؤولیت‌هایی از جمله مدیر کلی اوقاف و امور خیریه و سرپرستی حج و زیارت استان ایلام، معاونت سیاسی و امنیتی و سرپرست استانداری ایلام، مدیرکل حج و زیارت استان تهران و مشاور امور مجلس رئیس سازمان حج و زیارت کشور را دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حج و زیارت عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه جذب ۸۰ همت سرمایه بخش خصوصی توسط شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار مهر، نوید خاصه‌باف مدیرکل سازمان امور مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاری شهرداری تهران در شهرداری تهران در نشست خبری با اشاره به تغییر سیاست‌ها و رویکردهای این سازمان گفت: نگرش برد برد با همکاری بخش خصوصی مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: با همکاری شهرداری و… ۱۵ پروژه بلاتکلیف سال گذشته مشکلات آن رفع شد و برای جذب ۸۰ همت سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است.

مدیرکل سازمان امور مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاری شهرداری تهران خاطر نشان کرد: ۱۶ ابر پروژه نیز احصا شده و ۱۰۲ همت جذب سرمایه‌گذاری برای آن پیش بینی شده است.

خاصه باف همچنین از راه اندازی داشبورد مدیریتی سرمایه‌گذاری شهرداری تهران خبر داد و گفت: مقدمات ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری نیز فراهم شده و هیات‌های اندیشه ورز تشکیل شده است.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6085106

دیگر خبرها

  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا وسیما منصوب شدند
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • برنامه جذب ۸۰ همت سرمایه بخش خصوصی توسط شهرداری تهران