Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم شهید پرور برای حضور در مراسم تشییع پیکر 150 شهید گمنام دفاع مقدس دعوت کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن فراخوان و دعوت عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بعه این شرح است:

«بســم الله الــرحمــن الــرحیــم»

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

شـــهـادت؛ رمز پیروزی و جاودانه‌ماندن انقلاب اسلامی ایران و شــهـیـد؛ همیشه زندۀ جاویدی است که با نثار خون پاک و مطهر خویش شجرۀ طیبۀ اسلام ناب محمدی «صلی الله علیه و آله و سلم» را آبیاری می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به درستی که شهدا، شمع محفل بشریتند، همانانی که به فرموده حضرت امام خمینی «رحمت‌الله علیه» در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان `عند ربهم یرزقون` اند و از نفوس مطمئنه‌ای هستند که مورد خطاب`فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی` پروردگار و نائل به درجۀ لقاء‌الله و همیشه در خلدجنان و جنات عدن و رضوان الهی `رضی الله عنهم و رضوا عنه` روزی خور خوان کرم رحمان و رحیم هستند.
اینک در شرایطی که تمام دشمنی‌ها، خباثت‌ها و ددمنشی `نظام سلطه و استکبار جهانی` به سرکردگی امریکای جنایتکار و مصداق اتم استکبار علیه اسلام و انقلاب اسلامی به اوج خود رسیده، دیگربار، این شهدا، به عنوان حامی اصلی و ضامن بقاء انقلاب اسلامی از گرد راه فرامی رسند وبا این که دورتادور ایران اسلامی را بغض و غضب و آتش حقد و کینۀ دشمنان اسلام فراگرفته، اما انقلاب اسلامی و ایران عزیز در ثبات آرامش و امنیت مثال زدنی که مرهون خون پاک آنانست، بار دیگر آمادۀ استقبال و بدرقۀ کاروانی از جنس نور و شهادت می‌شود.
مراسم وداع با شهدا روز چهارشنبه پنجم تیر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بعد از نماز مغرب و عشاء و مراسم تشییع پیکر پاک شهدا نیز پنج‌شنبه 6 تیر ساعت 09:00 صبح از مقابل دانشگاه تهران به سمت معراج الشهدا با حضور پر شور مردم شهید پرور و با سخنرانی آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه برگزار خواهد شد.
مراسم تشیع شهدای گمنام در تهران و در استان‌های اصفهان، سمنان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، فارس، بوشهر، گیلان، قزوین، خوزستان، مرکزی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، اردبیل، هرمزگان و قم برگزار خواهدشد.
اینک در آستانۀ سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق «علیه السلام» ضمن تسلیت این ایام، با صدور اطلاعیۀ دعوت و فراخوان عمومی از عموم مردم شهیدپرور و قدرشناس ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور معنوی، گسترده، پرشور و آگاهانه خود در مراسم تشییع باشکوه پیکر‌های پاک و مطهر 150 شهید گمنام دفاع مقدس که در روز پـنـج‌شــنـبـه (6 تـیـر ماه 1398) از مقابل دانشگاه تهران برگزار می‌شود، ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن شهیدان والامقام، از مقام شامخ و رفیع شهدا تجلیل و با آنان تجدید میثاق کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تجدید میثاق شهید گمنام دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان شهدا برای رژیم کودک‌کش / ما با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد، هرکه با ماست بسم‌الله

مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و نابودی این غده سرطانی، نه آرمان امروز و دیروز جمهوری اسلامی بلکه، آرمانی چهل و چند ساله است که ریشه در مکتب عاشورا دارد؛ آرمانی که نه تنها به دوران انقلاب اسلامی، بلکه به پیش از بهمن ۱۳۵۷ باز می‌گردد و شاگردان مکتب روح‌الله به خوبی مسیر امام خود را ادامه دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و نابودی این غده سرطانی از صفحه تاریخ نه آرمان امروز و دیروز جمهوری اسلامی بلکه، آرمانی چهل و چند ساله است که ریشه در مکتب عاشورا دارد؛ آرمانی که نه تنها به دوران انقلاب اسلامی، بلکه به پیش از بهمن ۱۳۵۷ باز می‌گردد و بر همین اساس امام امت در سخنرانی تاریخی خود در مدرسه فیضیه، در عصر عاشورا برابر با سیزدهم خرداد ۱۳۴۲ بیان کردند:

«اسرائیل نمی‌خواهد در این مملکت دانشمند باشد؛ اسرائیل نمی‌خواهد در این مملکت قرآن باشد؛ اسرائیل نمی‌خواهد در این مملکت علمای دین باشند؛ اسرائیل نمی‌خواهد در این مملکت احکام اسلام باشد. اسرائیل به دست عمال سیاه خود، مدرسه را کوبید؛ ما را می‌کوبند، شما ملت را می‌کوبند. می‌خواهد اقتصاد شما را قبضه کند، می‌خواهد زراعت و تجارت شما را از بین ببرد، می‌خواهد در این مملکت، دارای ثروتی نباشد، ثروت‌ها را تصاحب کند به دست عمال خود. این چیزهایی که مانع هستند، چیزهایی که سد راه هستند، این سدها را می‌شکند؛ قرآن سد راه است، باید شکسته شود؛ روحانیت سد راه است، باید شکسته شود؛ مدرسه فیضیه سد راه است، باید خراب شود؛ طلاب علوم دینیه ممکن است بعدها سد راه بشوند، باید از پشت بام بیفتند، باید سر و دست آنها شکسته شود برای اینکه اسرائیل به منافع خودش برسد؛ دولت ما به تبعیت اسرائیل به ما اهانت می‌کند.»؛ بر همین اساس شاگردان مکتب روح‌الله نیز پیرو همین مکتب بوده و با شعار «راه قدس از کربلا می‌گذرد» به دل میدان زدند و تا امروز نام و راه آن‌ها جاودان است:

این رژیم ماندنی نخواهد بود

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در یکی از سخنرانی‌های خود بر این نکته تاکید کرد:

«این رژیم ماندنی نخواهد بود؛ اعمال این رژیم امروز نشان می‌دهد این رژیم، رژیم پایداری نیست؛ هیچ عوامل و آثار پایداری در این نظام دیده نمی‌شود، آثار پایداری از اعمال است، اعمالی که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد، بیانگر ناپایداری این این نظام است.»

هر کس با ماست؛ بسم‬ ‏الله

حاج احمد متوسلیان در آخرین سخنرانی خود در جمع قوای محمد رسول الله، در پادگان زَبَدانی در نزدیکی شهر دمشق ۱۰ روز پیش از اسارت بیان کرد:

«تا آن زمانی که افراد و کشورها، علیه کفر یعنی اسرائیل بجنگند، ما نیز با آن‌ها همراه و همکار خواهیم بود. اکنون برادران سوری‏مان در این جهت هستند و ما هم در کنارشان هستیم و با این برادران همکاری می‌کنیم و می‌جنگیم و اعتقاد داریم که انقلاب اسلامی را باید به جهان صادر کنیم.

(ما) با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد و عملیات‏مان را علیه آن‌ها شروع خواهیم کرد. هر کس با ماست؛ بسم‬ ‏الله! هر کس با ما نیست، خداحافظ! ما با ایمانمان می‌جنگیم؛ جندالله با ایمانش می‌جنگد؛ روزی را نزدیک خواهیم نمود که اسرائیل چنان بترسد و در فکر این باشد که مبادا از لوله سلاحمان، به جای گلوله، پاسدار بیرون بیاید. باشد که ما شبانگاهان بر سرشان بریزیم؛ همچون عقابان تیزپروازی که شب و روز برایشان معنا ندارد. و باشد آنجایی به هم برسیم که با گرفتن هزاران اسیر از صهیونیست‌ها به جهانیان ثابت کنیم که ما به اتکا به سلاح ایمان‏مان می‌جنگیم؛ نه به اتکای هواپیما، نه با موشک‌های سام، نه با تانک، نه با توپ، نه با آتش جنگ‌افزارهای مادی‏مان، ان ‏شاءالله.»

جلوی معنویت را نمی‌توان با توپ و تانک گرفت

سردار شهید حسن باقری نیز در بحبوحه عملیات رمضان در ۲۶ آبان‌ماه سال ۱۳۶۱ در جمع رزمندگان توپخانه تیپ ۳۱ عاشورا بیان داشت:

«این را همه‌مان می‌دانیم که مملکت ما امروز دارد با آمریکا و با شوروی و با انگلیس و یا نمی‌دانم فرانسه و همه این‌ها دارد می‌جنگد. حاضر هم نیست زیر بار هیچ‌کدامشان برود. اگر هم یک‌وقت یکی از مسئولان هم بخواهد سستی بکند در این قضیه، مجلس و مردم محکم ایستادند و مردم راضی به این قضیه هیچ‌وقت نمی‌شوند؛ این را موقعی که ما گفتیم «مرگ بر آمریکا» یا «ما مرد جنگیم» یا «آمریکا، اسرائیل باید از بین برود»، این‌هایی که امام می‌فرمایند ما هم پشتیبان هستیم، ما هم معتقد هستیم به این قضایا، این‌ها باید بیایند ببینیم در عمل نتیجه‌اش چیه؟

وقتی ما می‌گوئیم: اسرائیل باید از بین برود، خُب! آمریکا دیگر نمی‌آید به ما گلوله بدهد که اسرائیل را از بینش ببریم. آمریکا تازه به عربستان سعودی هم موقعی که می‌خواهد هواپیما بدهد، یک هواپیمایی می‌دهد که بنزینش به اسرائیل نرسد. چرا؟ با اینکه عربستان الآن نوکر آمریکاست، غلام آمریکاست ولی می‌ترسد از اینکه ۱۰ سال دیگر یک انقلاب اسلامی در عربستان بشود، این هواپیماها همین‌طوری که آمریکا برایش درست کرده بود، بیفتد دست انقلاب اسلامی بر علیه خود آمریکا به کار ببرد.

این است که می‌بینید وزیر خارجه‌اش عوض می‌شود، افرادش را هی عوض می‌کنند، حرف‌هایش هی عوض می‌شود، یک‌دفعه می‌گویند آره، یک‌دفعه می‌گویند نه. آخرش مجبور می‌شوند حرفشان را بزنند. می‌گویند ما نمی‌توانیم تحمل کنیم که یک انقلاب اسلامی مثل ایران در یک کشور دیگر هم اتفاق بیفتد. اما خُب نمی‌فهمند، آن‌ها که وجه معنوی قضیه را نمی‌دانند که، نمی‌دانند که جلوی معنویت را که دیگه با توپ و تانک نمی‌شود گرفت که.»

او که می‌خواست اسرائیل را نابود کند

شهید حسن طهرانی‌مقدم نیز در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشت:

«روی سنگ قبرم بنویسید، اینجا مدفن کسی است که می‌خواست اسرائیل را نابود کند.»

کد خبر 744323

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • آغاز اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» در پادگان دوکوهه
  • تجدید میثاق نیروهای مسلح زنجان با شهدا + فیلم
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • سردار مسجدی: رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده‌ اخلاقی پایبند نیست
  • بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حمایت از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • خط و نشان شهدا برای رژیم کودک‌کش / ما با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد، هرکه با ماست بسم‌الله
  • خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود
  • دانشجویان مقابل دانشگاه تهران از اقدام سپاه حمایت کردند