Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، محمد سعیدی کیا  رئیس بنیاد مستضعفان در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه در سرپل ذهاب گفت: آبادکردن کشور نیازمند افکار، مغزها و دست های مردم است و شعار بنیاد مستضعفان برای توانمندسازی و آبادی، کار برای مردم و با مردم است.

او گفت: ما طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند کار اساسی انجام دهید و نقاط محروم را آباد کنید محروم ترین و جنوبی ترین نقطه کرمان «قلعه گنج» را انتخاب کردیم و کار با محوریت مردم شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: هدف ما این است که بستر امنی برای کار و تلاش مردم شامل حمایت و زدودن مقررات زاید فراهم کنیم تا استعدادها رشد پیدا کند و شکوفا شود.

سعیدی کیا گفت: ما در مناطقی شروع به کار کردیم که استعدادهای خوبی وجود دارد اما تاکنون امکان بروز و ظهور نداشته اند و تلاش ما برای رشد آنها است که تا مردم بدانند که می توانند مناطق خود را آباد کنند و زندگی خود را ارتقا دهند.

او از امضای تفاهم نامه هایی با استانداران برای توانمند سازی مردم در مناطق محروم خبرداد و گفت: اکنون بنیاد مستضعفان در ۱۰ منطقه محروم در استان های مختلف در حال کار است که در همه کارها اعم از فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بهداشت و درمان ورود می کند و اعتقاد ما بر این است آبادی جایی است که همه نیازهای مردم را با محوریت معیشت پایدار دنبال می کند.

او گفت: ما در کارمان به مردم می‌گوییم که به شما اعتماد داریم که با هم کار کنیم و مردم توانایی دارند از این رو باورشان داریم زیرا مسئولان نمی‌توانند به تنهایی کشور را آباد کنند.

سعیدی کیا گفت: برای هر واحد اقتصادی در روستا از ۱۰۰ میلیون تومان تا ۲.۵ میلیارد تومان تسهیلات می دهیم و سالیانه نیز ۲۵ میلیارد تومان به حساب آن استان جاری می شود که از آخر تیر ۲۵ میلیارد امسال در حساب استان ها واریز می شود.

اوگفت: از ۲۵ میلیارد تومان سهمیه استان تاکنون سه هزار و ۳۰۰ واحد به تصویب بانک رسیده که سه هزار و ۱۰۰ تن موفق به دریافت تسهیلات شده و ۲ هزار و ۱۰۰ واحد به بار نشسته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت مردم بنیاد مستضعفان استانداری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی

مشاور معاون وزیر و مسئول جهاد دامپزشکی از ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی پس از دریافت مکتوب گزارش فعالیت‌های جهادی دامپزشکی در سال ۱۴۰۲ خورشیدی، از خدمات جهاد دامپزشکی به عنوان خدمت مؤثر سازمان دامپزشکی کشور به بهره‌برداران مناطق روستایی و عشایری صعب‌العبور تقدیر و تشکر کرده است.

امین اسدی، مشاور معاون وزیر و مسئول جهاد دامپزشکی در این خصوصی با ابراز خشنودی از این تقدیر دلگرم کننده وزیر جهاد کشاورزی خطاب به جهادگران دامپزشک اظهار کرد: این رضایتمندی عزم همکاران جهاد دامپزشکی جهت گستردگی بیشتر خدمات جهاد دامپزشکی در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نیز مزین شده است را دوچندان خواهد کرد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور در زمینه‌هایی همچون واکسیناسیون، درمان، تشخیص، آموزش و ترویج و مدیریت بیماری‌های دامی انجام داده است و در رزمایش‌های جهاد دامپزشکی از ظرفیت‌های دیگر ارگان‌های دولتی و غیردولتی، سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی، برای تسریع خدمت‌رسانی به مناطق صعب‌العبور استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است؛ از آنجا که کنترل بیماری‌های دام و طیور از جمله وظایف سازمان دامپزشکی است، سازمان دامپزشکی کشور در سالی که مزین به نام جهش تولید با مشارکت مردم است، با توسعه کمی و کیفی خدمت جهاد دامپزشکی به تولیدکنندگان می‌تواند در اجرای سیاست‌های این سازمان برای کشف استعداد و ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در مناطق روستایی و خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی به تولیدکنندگان مناطق روستایی و عشایری کشور استفاده بهینه کند.

کد خبر 747162

دیگر خبرها

  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس