Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@09:47:06 GMT

همایش بصیرتی در شهرستان شیروان برگزار شد.

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۵۵۰۳

به گزارش خبر گزاری بسیج،

همایش بصیرتی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی و جمعی از هادیان سیاسی ،فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها در محل  نماز خانه ناحیه  مقاومت بسیج شیروان برگزار شد.

در این همایش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) حجت الاسلام و المسلمین حسین زحمت کش بیان داشت:جامعه ای که علم نداشته باشد از دیگران  عقب می ماند چرا که انسان با علم و دانش زنده است و پرورش می یابد و به خداوند نزدیک می شود و این دانش انسان است که  به او ارزش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت:لازمه علم و دانش و پژوهش ،فداکاری و تلاش می باشد چرا که  تلاش در هر کاری باعث  پیشرفت سریع و تداوم بخشیدن آن موفقیت می شود.

حجت الاسلام زحمتکش اظهار داشت:عزت و اقتدار هر کشوری بر پایه علم و دانش می چرخد و لی اگر این علم و دانش توام با معنویت و اخلاق نباشد فایده ای نخواهد داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) افزود:دشمن امروز در صدد یاس و ناامیدی مردم برآمده و بیشتر هم از طریق فشار های اقتصادی سعی در ترویج یاس و ناامیدی داردکه امروز تک تک ما وظیفه داریم فشار روانی و اقتصادی و ناامیدی را از مردم دور کنیم و از آنها حمایت کنیم و البته به مسئولین هم باید این نکته را یادآور شد که نباید شکاف طبقاتی  بیشتر شود و هرج و مرج بوجود آید.

حجت الاسلام حسین زحمتکش در پایان  این همایش بیان داشت:همه ما در این مملکت باید در حد توان خود حامی دستاورد ها و ارزشهای انقلاب اسلامی  باشیم و به دشمنان اجازه  ندهیم تا به این نظام و این انقلاب اسلامی  آسیب برسانند چرا که برای این انقلاب و نظام خون های زیادی داده ایم

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، حجت الاسلام و المسلمین احمد حسین فلاحی روز گذشته با حضور در منزل سردار شهید حسن طهرانی مقدم با خانواده این شهید دیدار و از رشادت های شهید تجلیل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحی نماینده مردم شریف همدان و فامنین در این دیدار تاکید کرد: پیوست های عملیات های میدانی کارهای دیپلماسی است در عملیات وعده صادق هماهنگی میدان و دیپلماسی باعث موفقیت دو چندان این امر بود، در این همین راستا از تلاش های وزارت امور خارجه و دولت محترم تقدیر و تشکر می‌کنیم.

احمد حسین فلاحی با اشاره به هشتمین همایش مجاهدان در غربت بیان کرد: فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل خود را مبنی بر ادامه رایزنی ها و جلسات همچون دعوت از ۳۰ نفر از نمایندگان مجالس محور مقاومت که در هشتمین همایش حمایت از مجاهدان در غربت صورت پذیرفت برعهده گیرد تا بتوان از جبهه مقاومت پشتیبانی کرد.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی افزود: نهمین همایش حمایت از مجاهدان در غربت احتمالا خارج از کشور برگزار خواهد شد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین فلاحی از همایش دیگری در داخل کشور در راستای تجلیل از خدمات و تلاش های یکی از شخصیت های نظام در زمینه فلسطین و قدس خبر داد.

در این دیدار علاوه بر احمد حسین فلاحی، فداحسین مالکی و زهره الهییان به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام امرودی، مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه، خطیبی معاون سرمایه انسانی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، مهدی شکیبایی معاون اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیر دولتی حامی فلسطین نیز حضور داشتند و طی سخنانی مراتب تشکر و قدردانی خود را از بابت زحماتی که شهید طهرانی مقدم در ایجاد توانمندی‌های موشکی و پهپادی متحمل شدند، به بیت شهید طهرانی مقدم اعلام کردند.

خبرنگار: مهدی میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228251 برچسب‌ها احمدحسین  فلاحی همدان وزارت امور خارجه مجلس شورای اسلامی استانی ایسکانیوز امور خارجه فلسطین جبهه مقاومت فدا حسین مالکی

دیگر خبرها

  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود