Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نبی الله محسنی بندپی بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، وی را معمار قوه قضاییه و تدوین کننده قانون اساسی دانست و درباره میزان کشفیات مواد مخدر در سال گذشته اظهار داشت: در سال ۹۷ در تنکابن ۱۱۶ هزار و ۲۱۴ گرم انواع و اقسام موادمخدر کشف شد که این میزان در سه ماهه سال جاری به ۵ هزار و ۶۰۳ گرم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در سال ۹۷ هزار و ۴۰۲ و در سه ماهه سال جاری ۱۰۳ دستگاه تجهیزات ماهواره از سطح شهرستان جمع آوری شد.

محسنی بند پی با بیان اینکه در سال ۹۸ یک مورد مرکز فساد و فحشا در شهرستان کشف و پاکسازی شد، افزود: در سال گذشته ۳۷ قبضه و در سال جاری ۸ قبضه سلاح غیر مجاز جنگی و شکاری در تنکابن کشف و ضبط شد.

رئیس دادگستری شهرستان تنکابن با بیان اینکه در سال گذشته در جهت اجرای ماده ۱۵ و ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر هزار و ۱۶۸ معتاد مجاهر در شهرستان تنکابن دستگیر شدند، تصریح کرد: در سه ماهه سال جاری نیز ۴۶۷ نفر در همین زمینه د بازداشت شدند.

وی آمار قاچاقچیان دستگیر شده در سال ۹۷ را ۹۲ نفر برشمرد و بیان داشت: این میزان در سه ماهه سال جاری به ۲۲ نفر رسیده و همچنین ۴۸ نفر از عاملان توزیع مشروبات الکلی در سال ۹۷ و ۲۰ نفر در سال ۹۸ دستگیر شدند.

این مسئول بر اساس اولویت بندی ده جرم اول تنکابن را به ترتیب سرقت، نزاع و درگیری، جرائم و تخلفات راهنمایی و رانندگی، مفاسد اجتماعی، مواد مخدر، جرائم عمومی علیه اموال و اشخاص، اختلافات خانوادگی، اختلافات ملکی، جرایم زیست محیطی، جعل و استفاده از سند مجعول اعلام کرد.

محسنی با بیان اینکه در سال های ۹۷ و ۹۸ سرقت مسلحانه و آدم ربایی در سطح شهرستان نداشتیم، خاطر نشان کرد: دو فقره اختلاس در بانک ملی شهرستان تنکابن به رقم های ۲۰۰ میلیون تومان و ۴.۵ میلیارد تومان داشتیم که پرونده در مرحله تحقیقات قرار دارد.

وی ادامه داد: در زمینه ارشاد و معاضدت قضایی در سال ۹۷ سه هزار و ۸۴ نفر به این مراکز مراجعه و مورد مشاوره رایگان قرار گرفتند که این میزان در سه ماهه ۹۸ به ۸۵۱ نفر رسید و بصورت تلفنی نیز در سال گذشته ۳۱۰ نفر و در سال جاری ۶۰ نفر تاکنون معاضدت شدند.

محسنی بیان داشت: برای ۵۲ نفر در سال گذشته و ۱۷ نفر در سال جاری وکیل رایگان، امور دعاوی و قضایی را انجام داد و همچنین در اجرایی قلع و قمع و اعمال موضوع ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی باغات، در سال ۹۷، ۶۷ مورد به مساحت ۲.۷ هکتار و در اجرای ماده ۱۰ همین قانون، ۱۲۵ قطعه به مساحت ۶.۲ هکتار احکام قطعی قلع و قمع اجرا شد.

رئیس دادگستری تنکابن اضافه کرد: در سال جاری هم در زمینه اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی و باغات ۵۴ مورد به مساحت ۲.۲۷ هکتار حکم قطعی قلع و قمع اجرایی شده و در زمینه اراضی ملی و جنگلی در سال گذشته در بخش منابع طبیعی جمعاً به مساحت ۴۲ هزار و ۹۴۸ متر مربع در اجرای ماده ۵۵ رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه این میزان در سال جاری و سال گذشته به ۹۸ مورد به مساحت ۹ هزار و ۲۸ متر مربع رسید، تصریح کرد: در زمینه آزاد سازی حریم ۶۰ متر دریا هم در سال جاری یک کیلومتر به مساحت ۲۸ هزار و ۸۹۲ متر آزاد سازی شد.

محسنی میزان پرونده های وارده به دادسرا در سال گذشته را ۸ هزار و ۵۴۶ فقره عنوان کرد و گفت: از این میزان ۸ هزار و ۳۸۲ فقره مختومه شده و در سال جاری نیز ۲هزار و ۸۶ پرونده وارد دادسرا و ۲ هزار و ۱۷۰ فقره مختومه شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹ هزار و ۹۱۳ فقره پرونده به دادگاه غرب مازندران واقع در تنکابن وارد شده که از این میزان ۹ هزار و ۴۵۹ فقره مختومه شده است، اضافه کرد: در سه ماهه سال ۹۸ ۲ هزار و ۳۲۵ فقره پرونده به دادگاه وارد و ۲هزار و ۱۶۸ فقره مختومه شد.

محسنی همچنین درباره پرونده های وارده به دادگاه کیفری یک در سال ۹۷ را ۱۳ مورد برشمرد و گفت: ۱۲ مورد از آن مختومه شده و در بخش دعاوی خانواده هم در سال گذشته هزار و ۱۴۱ مورد وارد شده و دادرسی ۷۰۷ مورد پرونده هم ختم شد و همچنین در سال جاری ۱۱۸ فقره پرونده دعاوی خانواده وارد دادسرا که از میزان ۱۴۴ فقره مختومه شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۵۲۹ فقره پرونده طلاق به دادسرا وارد و ۴۹۶ فقره مختومه شد که این میزان در سال ۹۸ به ۹۸ فقره وارده و ۱۲۱ فقره مختومه رسید.

رئیس دادگستری تنکابن با بیان اینکه در اجرای احکام مدنی هزار و ۶۷۳ فقره پرونده بررسی شد که از این میزان هزار ۴۸۹ فقره مختومه شده که این میزان در سال جاری به ۳۹۶ فقره وارده و ۳۱۱ مختومه رسید.

محسنی پرونده های وارده به اجرای احکام کیفری را ۳ هزار و ۳۰ فقره در سال گذشته برشمرد و گفت: از این میزان ۲ هزار و ۶۸۷ فقره مختومه شده و در سال ۹۸ هم ۵۶۰ فقره وارده و ۷۱۲ فقره مختومه داشتیم.

کد خبر 4649905

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری مازندران تنکابن اختلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی‌زاده، اظهار داشت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدیدنظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ  اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، گفت: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل
  • میزان صادرات زنجان در سال جاری ۶۵۸ میلیون دلار هدفگذاری شد