Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۲۷ میلیارد ریالی قاچاقچیان سیگار در همدان خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۳ میلیون نخ سیگار کشف شده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا حسن‌پور در توضیح این خبر اظهار کرد: پنج نفر قاچاقچی که بیش از ۳ میلیون نخ سیگار را به سمت تهران حمل می‌کردند، در گلوگاه شهید زارعی همدان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهمان به طور جداگانه ۳ میلیون و ۳۷۴ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی به ارزش ۱۹ میلیارد و ۸۴۷ میلیون و ۸۵۶ هزار و ۸۰۰ ریال را به‌وسیله ۵ دستگاه انواع خودرو سواری، کامیون و اتوبوس حمل می‌کردند.

حسن پور با بیان اینکه یکی از متهمان پس از تعقیب و گریز و شلیک گلوله مأموران دستگیر شد، افزود: شعبه مربوطه پس از تحقیقات و احراز تخلف، متهمان را به ضبط کالا و خودروها به نفع دولت و پرداخت ۲۷ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعزيرات حكومتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه، تاوان قاچاق مواد سوختی در مرند

به گزارش خبرگزاری مهر، صمد حضرتی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرند به پرونده قاچاق ۷۳ هزار و ۴۵۵ لیتر نفت سفید یارانه‌ای به ارزش چهار میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: شعبه با بررسی پرونده و جوابیه اداره استاندارد و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ممانعت یک ساله از فعالیت شرکت، متخلف را با احتساب بهای مال از دست رفته به پرداخت ۳۸ میلیارد و۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته حضرتی، شعبه همچنین مدیر عامل شرکت را به پرداخت هشت میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال جریمه و در مجموع متهمان را به پرداخت ۴۶ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: با گزارش گمرک منطقه آزاد ارس-جلفا پیرامون تخلف یک شرکت برای قاچاق نفت سفید، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6084014

دیگر خبرها

  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردی قاچاقچی کالا در لرستان
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه شش میلیاردی ۲۳واحد متخلف استان در سال ۱۴۰۳
  • جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد
  • قاچاقچی دام زنده ۱۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در یزد
  • جریمه، تاوان قاچاق مواد سوختی در مرند