Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام میرزایی، قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با حضور در همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر که با حضور ببش از ۳۰۰ طلائیه دار امر به معروف در سالن جلسات نور اداره کل تبلیغات اسلامی در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد گفت: رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مرکز و در استان‌ها منطبق با بیانیه گام دوم انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این مطلب که رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم را به صورت سند جمع آوری و ابلاغ کرده است افزود: رسالت ستاد اقامه نماز فراهم کردن بستر مناسب برای نماز و فرهنگ‌سازی اقامه این واجب است که در ادارات و جامعه آموزش دهد و در جهت نماز امروز با بسترسازی شرایط مناسبی در بین جاده‌ها و ادارات مدارس جهت اقامه نماز فراهم شده است که این ستاد در روند کار نشان می‌دهد که ستاد اقامه نماز کار خود را می‌دانند و وظیفه خود را انجام داده و می‌دهند.

جحت الاسلام میر زایی تصریح کرد: اما به عنوان ستاد امر به معروف رسالت خود را درک نکرده و نمی‌دانیم چگونه باید فرهنگ‌سازی و بسترسازی کنیم تا مردم خودشان امر به معروف و نهی از منکر کنند، که امروز در ستاد ما به این نتیجه رسیدیم و راهش این است که بستر سازی کنیم تا مردم امر به معروف و نهی از منکر کنند و فضا را برای آن‌ها آماده کنیم، اگر امر به معروف و نهی از منکر توسط مردم صورت گیرد باید از آن‌ها حمایت کنیم و اگر امروز بخواهیم فضای جامعه را به سمتی ببریم که امر به معروف و نهی از منکر احیا شود لازم است رویکرد داشته باشیم.

این مسئول رسانه‌ها را یکی از رویکرد‌های اساسی ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد: امروز نباید از قدرت رسانه غافل شد، باید به رسانه توجه ویژه شود، امروز در ستاد رسانه یک معاونت مجزا دارد و باید به صورت جدی وارد فضای رسانه شویم و به معروفات ارزش قائل شویم باید بتوانیم از قدرت رسانه استفاده کنیم که امروز آمران به معروف و ناهیان از منکر باید در چارچوب قانون از ظرفیت رسانه درست استفاده کنند.

قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اظهار داشت: معاونت اجتماعی و مطالبه‌گری معاونت جدیدی است که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفته است، رسالت این معاونت بار اصلی اجتماعی و مطالبه‌گری به حق خواسته‌های مردم از مسئولان است.

میرزایی ادامه داد: طلایه داران باید وارد عرصه‌های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر شوند که با این مهم از سر دلسوزی و خیرخواهی مردم را به کار نیک دعوت و از کار بد منع کنند.

وی در پایان با اشاره به این مطلب که تا کنون دوره‌های عمومی از سوی ستاد برگزار و آموزش عمومی در جامعه بقدر کفایت انجام شده خاطر نشان کرد: باید امروز دوره هاب تخصصی این مهم در جامعه و در بین طلائیه داران آموزش داده شود و در این شیوه به صورت تخصصی مشکلات مردم احصا و در راستای حل آن‌ها گام برداشته شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای فلسطین روی موج رادیو مقاومت شروع به کار کرد

در دنیایی که امروز ابر قدرت‌ها در مقابل مظلومیت مردم مقتدر فلسطین سکوت کرده اند و در شرایطی که فریاد دادخواهی آنان بلند شده، وظیفه هر مسلمانی است برای دفاع از حقانیت جبهه مقاومت قدم بردارد، در این میان ابزار رسانه از قدرت مندترین وسیله‌ها برای هرنوع آفند و پدافند در جنگ‌ها است.

از این رو توجه به اتفاق طوفان االقصی، اتحاد متمرکز محور مقاومت برای حصر و محو رژیم صهیونیستی، جنایات جنگی و نسل کشی (ژنو ساید) رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و سکوت جهان غرب و نهاد‌های بین المللی، در کنار الزامات شکلگیری اتحاد اسلامی پیرامون آزادی قدس و عبور از ســکوت مرگبار فعلی، بررســی نقش انقلاب اســلامی در تقویت مســئله مقاومت فلســطین، بررســی جنایت صــهیونیســت‌ها از منظر حقوق بین الملل و چشــم انداز تحولات آزادســازی فلســطین مورد توجه ویژه رادیو مقاومت است که قصد دارد از تاریخ ۷ فروردین بصورت ۲۴ساعته، با شعار صدای فلسطین، فعالیت کند.

در ادامه این مسیر رسانه ای، نگاه متمرکز بر اهمیت روزجهانی قدس که میراث بزرگ امام خمینی (ره) برای امت اســـلام و قدس شـــریف اســـت؛ با ارائه راهبرد *مقاومت در برابر سازش* به عنوان تنها راه نجات ملت فلسطین، توانست در چند دهه گذشته، مسئله‌ی این ملت نستوه را در راس تمام امور جهان اسلام قرار بدهد. از این رو درک اهمیت حیاتی این روز در سپهر امروز امت اسلام و مسئله فلسطین پرداخت مناسب رسانه‌ای به روز جهانی قدس امسـال و تبیین اهداف، آرمان‌ها و دسـتاورد‌های نشـات گرفته از آن (از جمله دسـتاورد‌های طوفان تاریخ ساز الاقصی)، امری جدی و ضروری است که در دستور کار این رادیو قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ رضاکوچک زاده تهمتن مدیر شبکه رادیویی گفتگو، مسئولیت رادیو مقاومت را بر عهده دارد.

علاقه مندان می‌توانند رادیو مقاومت را روی موج fm ردیف ۹۵،۵ مگاهرتز دریافت و نظرات و پیشنهادات خود را به سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ ارسال کنند.

رادیو مقاومت امروز، سه شنبه ۷ فروردین مصادف با ۱۵رمضان ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام با شعار صدای فلسطین ساعت ۶ صبح رسما شروع به فعالیت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • در روایتگری خوبی‌ها ضعف رسانه‌ای داریم/معروف گستری داشته باشیم
  • رویکردهای مختلف مشاوره خانواده چیست؟
  • لزوم برخورد با مسئله روزه‌خواری علنی
  • انفجار مهیب در حیفا
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • عکس/ چهره بامزه و معصوم بازیگر زن معروف در کودکی
  • اجرایی شدن قانون سمع شکایات در افغانستان
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز
  • صدای فلسطین روی موج رادیو مقاومت شروع به کار کرد
  • (ویدیو) رهبر انقلاب: درگیری‌های امروز جهان، رسانه‌ای است