Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@02:21:49 GMT

نویدکیا و 10 بازیکن دیگر با سپاهان ثبت رسمی کردند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۵۷۰۸

نویدکیا و 10 بازیکن دیگر با سپاهان ثبت رسمی کردند

بازیکنان تیم سپاهان با حضور در هیات فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را ثبت کردند:

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم فوتبال سپاهان برای حضور در لیگ هجدهم از روز شنبه یکم تیرماه آغاز شده و طی دو روز گذشته بازیکنانی که با باشگاه توافق کرده بودند، کار خود را آغاز کردند.


سپاهان تاکنون با 5 بازیکن برای فصل جدید به توافق رسیده؛ این 5 بازیکن امروز در هیئت فوتبال استان اصفهان حاضر شدند و به همراه 6 بازیکن فصل گذشته تیم قرارداد خود را به صورت رسمی ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدت قرارداد بازیکنانی که قراردادشان با طلایی پوشان ثبت شد به شرح زیر است:


بازیکنان قدیمی: مهدی کیانی دو فصل، سجاد شهباززاده یک فصل، عزت الله پورقاز دو فصل، محسن مسلمان دو فصل، رسول نویدکیا یک فصل.

 

بازیکنان تاره وارد: سید محمدرضا حسینی دو فصل؛ محمد محبی سه فصل، رضا میرزایی سه فصل، ولیسانی یک فصل، مرتضی منصوری سه فصل، محمد زینالی سه فصل.

 

نکته جالب توجه تمدید قرارداد رسول نویدکیا است که در لیگ هجدهم تنها چند دقیقه در آخرین دیدار فصل فرصت بازی به او رسید و زمزمه هایی مبنی بر جدایی اش شنیده می شد ولی همانطور که امیرقلعه نویی و باشگاه سپاهان تاکید می کردند، این بازیکن همچنان در جمع طلایی پوشان باقی خواهد ماند و حداقل یک فصل دیگر در کنار تیم خواهد بود.

 

فولادمبارکه سپاهان نقل و انتقالات 1398

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها فولادمبارکه سپاهان نقل و انتقالات 1398

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان گفت: محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد. این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است.


وی افزود: تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین‌نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.
پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: رضا اسدی نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: این بازیکن نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنین در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر وارد تمرینات گروهی شود.


ربیعی در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، تصریح کرد: این بازیکن نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود.


وی با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریعتر به تمرینات اضافه شود، گفت: این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.


ربیعی خاطرنشان کرد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان حضورش او در ترکیب سپاهان در روزهای آینده مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان