Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@10:15:44 GMT

ششمين جشنواره نواي خرم افتتاح مي‌شود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۵۷۲۲

ششمين جشنواره نواي خرم افتتاح مي‌شود

خبرگزاري آريا - مراسم افتتاحيه ششمين جشنواره و جايزه همايون خرّم (نواي خرّم)، پنجشنبه ششم تيرماه با اجراي گروه‌هاي برگزيده دوره پنجم در فرهنگسراي ارسباران تهران برگزار مي‌شود.
آيين آغاز ششمين جشنواره و جايزه همايون خرم (نواي خرم) ساعت 21 روز پنجشنبه ششم تيرماه با اجراي تعدادي از گروه ها و نفرات منتخب دوره پنجم در فرهنگسراي ارسباران تهران ميزبان مخاطبان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پنجمين دوره جشنواره و جايزه همايون خرّم، 1524 هنرمند کودک و نوجوان 4 تا 18 ساله، از 27 استان کشور در قالب 620 اجراي فردي يا گروهي آثار خود را ارائه دادند.
فراخوان شرکت در ششمين دوره جشنواره و جايزه همايون خرّم (نواي خرّم 6) نيز طي روزهاي آينده منتشر و از طريق روابط عمومي جشنواره در اختيار هنرمندان و گروه هاي متقاضي قرار خواهد گرفت.
جشنواره و جايزه همايون خرّم (نواي خرّم) از جمله رويدادهاي معتبر حوزه موسيقي در بخش خصوصي است که طي سال هاي اخير با حمايت خانواده مرحوم همايون خرم آهنگساز فقيد موسيقي ايراني با هدف ارتقاي سطح هنري و موسيقايي و و استفاده از نمونه ها و الگوهاي موجود در هنر ايراني براي هنرمندان گروه سني زير 18 سال توسط موسسه فرهنگي هنري «راد نو انديش» با مديريت برديا صدر نوري برگزار مي شود.
نوازندگان تمامي سازها، خوانندگان و همچنين گروه‌هاي موسيقي کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از 18 سال) مي‌توانند با اجراي يکي از تصانيف و يا قطعات بي‌کلام استادان موسيقي ايران که به شکل رسمي عرضه شده، به صورت تک‌خواني، تک‌نوازي، هم‌خواني، هم‌نوازي و گروه‌نوازي در اين جشنواره شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور آثار داریوش مهرجویی در مسکو

به گزارش قدس آنلاین، جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو در بخش مرور آثار چهل و ششمین دوره خود بخش ویژه‌ای را با عنوان «داریوش مهرجویی: شاعرانگی زندگی معمولی» به مرور آثار داریوش مهرجویی سینماگر ایرانی اختصاص داده است.

بر این اساس، فیلم‌های «هامون»، «گاو»، «درخت گلابی»، «لیلا»، «پری» و «اشباح» از جمله آثار این کارگردان فقید ایرانی است که در جشنواره مسکو ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته خواهد شد.

داریوش مهرجویی فیلمساز سرشناس سینمای ایران و وحیده محمدی فر همسر وی ۲۲ مهر ۱۴۰۲ در خانه شان  به قتل رسیدند.

چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو از ۱۹ تا ۲۶ آوریل (۳۱ فروردین تا ۷ اردیبهشت) در روسیه برگزار خواهد شد و در سایر بخش‌ها نیز فیلم سینمایی «آه سرد» ساخته ناهید صدیق در بخش مسابقه فیلم های بلند چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو پذیرفته شده و «آهو» ساخته هوشنگ گلمکانی، «رُخ» ساخته سام کلانتری در بخش مسابقه آثار مستند، «سرد روشن» ساخته علی دارایی و «تاکسیدرمیست» ساخته سوسن سلامت و بهزاد علوی در بخش مسابفه فیلم های کوتاه و انیمیشن کوتاه «پیچ تاریخی» به کارگردانی میلاد محمدی از دیگر آثار راه یافته به این جشنواره مسکو هستند که تاکنون معرفی‌شده‌اند.

دیگر خبرها

  • مرور آثار داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو
  • «قوی‌دل» به «هنر و تجربه» رسید
  • مرور آثار داریوش مهرجویی در مسکو
  • اکران مستند «قوی دل» در گروه هنر و تجربه
  • اکران مستندی از یک پرونده جنجالی و قضایی
  • «قوی‌دل» به هنر و تجربه رسید
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد، اما حالا...
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد اما حالا...
  • آغاز ثبت نام در پنجمین دوره جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سرا‌های دانش آموزی