Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@09:37:23 GMT

آغاز ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی سنجش

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۵۸۶۴

آغاز ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی سنجش

قابل توجه دبیرستان‌ها، مراکز آموزشی، و دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در آزمون‌های تابستانه، مرحله‌ای، و جامع (مقاطع دهم، یازدهم، دوازدهم، و پیش‌دانشگاهی) ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی سنجش از روز شنبه مورخ01/04/98 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی  www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjeshserv.irشروع شد.

ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی سنجش برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ بر روی پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjeshserv.ir شروع شد. آزمون‌های آزمایشی سنجش برای دانش‌آموزان دبیرستانی، در پایه‌های دهم، یازدهم، دوازدهم، و همچنین فارغ‌التحصیلان پیش دانشگاهی، برگزار می‌شود.

این آزمون‌ها شامل آزمون‌های تابستانه؛ آزمون‌های مرحله‌ای؛ و آزمون‌های جامع خواهد بود و دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی دهم، یازدهم، دوازدهم و فارغ‌التحصیلان پیش دانشگاهی  با شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش قادر خواهند بود با آمادگی کامل در امتحانات نوبت اول و نوبت دوم و همچنین در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ شرکت نمایند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه ثبت‌نام و چگونگی شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش می‌توانند به پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی به نشانی www.sanjeshserv.ir و کانال تلگرامی به آدرس @sanjesheducationgroup مراجعه نمایند.‌

شماره تماس : 42966-021

روابط عمومی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سنجش آزمون سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح اعتکاف علمی در ۱۵ مدرسۀ لرستان

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از اجرای طرح اعتکاف علمی در ۱۵مدرسۀ این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، رضا عزتی، شامگاه پنجشنبه، در جمع خبرنگاران، با اشاره به برپایی اعتکاف علمی ویژۀ دانش‌آموزان لرستان، گفت: این برنامه در 15 مدرسۀ این استان در حال اجرا است.

او اضافه کرد: طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان کنکوری لرستان در راستای کیفیت‌بخشی آموزشی و استفاده بهینۀ از اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات عید نوروز است.

جذب 1000 معلم جدید در مدارس لرستان‌/ هیچ کلاسی بدون ‌معلم نخواهد بود

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان تأکید کرد: امکان قبولی در آزمون کنکور و سطح علمی دانش‌آموزان با شرکت در طرح اعتکاف علمی افزایش می‌یابد و این طرح زمینه‌ساز موفقیت در آزمون سراسری است.

عزتی بیان کرد: خدمات مشاوره‌ای، رفاهی، برگزاری کلاس‌های تقویتی، برگزاری آزمون، مطالعه و رفع اشکال دروس در طرح اعتکاف علمی ارائه می‌شود.

او با تأکید به آمادگی برای شرکت در امتحانات پایان سال با طرح اعتکاف علمی، بیان کرد: دانش‌آموزان در این طرح از فضای مناسب برای کلاس‌های تقویتی بهره‌‌مند می‌‌‌‌شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به استقبال دانش‌آموزان از طرح اعتکاف علمی، گفت: ایام تعطیلات نوروز بستری مناسب برای برنامه‌ریزی درسی است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • اجرای طرح اعتکاف علمی در ۱۵ مدرسۀ لرستان
  • آنچه که باید از کنکور ۱۴۰۳ بدانیم
  • نام‌نویسی ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • نام نویسی ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آنچه که باید از کنکور ۱۴۰۳ بدانیم/ مهمترین تغییر آزمون امسال
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • بیش از ۸۰ هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ نام نویسی کردند
  • از کدام دروس در کنکور ۱۴۰۳ سوال طرح نمی‌شود؟
  • اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری