Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ جرمی هانت که نامزد پست نخست وزیری انگلیس نیز به شمار می‌رود، به بی بی سی گفت: ما هر چه در توان داریم برای کاهش (تنش‌ها) انجام می‌دهیم.

وی با هشدار درباره آنچه که " اوضاع بسیار خطرناک خلیج (فارس) " خواند، اظهار داشت: می‌خواهیم تنش‌ها را کاهش دهیم، اما طبیعتاً بسیار نگران هستیم. لندن از نزدیک با آمریکا در تماس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هانت باردیگر ادعا‌های خود درباره دخالت ایران در حمله خرابکارانه به دو فروند نفتکش در دریای عمان را تکرار کرد و گفت: "ایران باید از اقدامات بی‌ثبات کننده در خاورمیانه دست بردارد".

اظهارات و ادعا‌های تکراری وزیر خارجه انگلیس درباره دست داشتن ایران در حمله به دو نفتکش در دریای عمان درحالی مطرح می‌شود که سایر وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا از ادعای آمریکا در این باره قانع نشدند و خواستار تحقیقات مستقل سازمان ملل متحد در ارتباط با این مساله شدند.

دو فروند کشتی نفتکش در دریای عمان روز پنجشنبه ۲۳ خرداد هدف حمله خرابکارانه قرار گرفتند.

نخستین شناور ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه صبح پنجشنبه در فاصله ۲۵ مایلی بندر جاسک ایران دچار حادثه شد و یک ساعت بعد، نفتکش دوم در فاصله ۲۸ مایلی این بندر دچار حریق شد یکی از کشتی‌ها از قطر عازم تایوان و کشتی دوم از عربستان سعودی راهی سنگاپور بود.

تحلیل گران و صاحب نظران مسائل بین الملل معتقدند که کشور‌های آمریکا؛ عربستان؛ امارات و رژیم صهیونیستی از انگیزه‌های لازم برای تنش آفرینی، ایجاد ناامنی و ناآرامی در منطقه برخوردارند. منبع: ایرنا برچسب ها: رویداد24 ، جرمی هانت ، وزیر خارجه انگلیس ، احتمال جنگ ایران و آمریکا ، جنگ ایران و امریکا ، حمله به نفتکش ها ، تنش ایران و امریکا ، درگیری ایران و امریکا در خلیج فارس ، نفتکش های دریای عمان سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 جرمی هانت وزیر خارجه انگلیس احتمال جنگ ایران و آمریکا جنگ ایران و امریکا حمله به نفتکش ها تنش ایران و امریکا درگیری ایران و امریکا در خلیج فارس نفتکش های دریای عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله آمریکا و انگلیس به غرب یمن

به گزارش قدس آنلاین، شبکه خبری المسیره یمن امروز سه شنبه گزارش داد جنگنده‌های آمریکا و انگلیس، دو بار شهر «باجل» واقع در استان الحدیده (غرب یمن) را بمباران کردند.

این شبکه هنوز به جزئیات و تلفات احتمالی این حمله اشاره‌ای نکرده است.

هواپیماهای آمریکا و انگلیس یکشنبه شب نیز مناطقی از استان تعز در شمال غرب یمن را بمباران کردند.

همزمان با جنگ غزه ارتش یمن با موشک و پهپاد کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ از ماه نوامبر هدف قرار داده است.

به دنبال این حملات آمریکا و انگلیس نیز حملاتی را علیه ارتش یمن انجام داده‌اند. انصارالله یمن ژانویه اعلام کرد کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی جزو اهداف نظامی این جنبش هستند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان | از هراس کشورهای اروپایی تا محکومیت توسط عمان
  • هشدار درباره تهدید حمله به مراکز هسته‌ای در خاورمیانه
  • امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • تقابل نظامی اسرائیل و ایران؛ پیامدها و راه‌حل‌ها/ هفت پیامد تقابل نظامی اسرائیل-ایران و پنج پیشنهاد برای ثبات و امنیت خاورمیانه
  • تقابل نظامی اسرائیل و ایران: پیامدها و راه حل ها/ هفت پیامد تقابل نظامی اسرائیل-ایران و پنج پیشنهاد برای ثبات و امنیت خاورمیانه
  • ثبات نسبی در بازار انرژی در پی کاهش تنش‌ها در خاورمیانه
  • حمله آمریکا و انگلیس به غرب یمن
  • حمله ایران به اسراییل تاثیری بر ماموریت ما در دریای سرخ نداشت