Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مذاکرات نسبتاً طولانی سید حسین حسینی و باشگاه استقلال سرانجام به نتیجه رسید و این قرارداد به زودی برای مدت دو فصل تمدید می‌شود.

سید حسین حسینی پس از ملاقات با مدیرعامل باشگاه در این رابطه اظهار داشت: قرارداد هنوز امضا نشده و جلسه خیلی خوبی با آقای فتحی داشتیم. این قرارداد آماده شده و فردا آن را امضا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه یک مشکل خیلی کوچک بود که با کمک آقایان فتحی و منزوی حل شد و من از این دو نفر تشکر می‌کنم که همانند پدر مشکلات ما را حل می‌کنند.

سنگربان آبی پوشان گفت: آقای فتحی هم اعلام کردند که دوست دارند من در استقلال بمانم و من هم اعلام می‌کنم که همه هدفم همین است که فوتبالم را در این تیم ادامه دهم.

حسینی در خصوص شرط و شروط احتمالی برای تمدید قرارداد تاکید کرد: همانطور که قبلاً هم اعلام کرده بودم هیچ شرط خاصی ندارم.

وی در خصوص دریافت مطالباتش از باشگاه استقلال تصریح کرد: هیچ زمانی برای این منظور تعریف نشده است. من می‌دانم شرایط مالی باشگاه مناسب نیست و آقای فتحی هم در صدد هستند تا مشکل مالی را برطرف کنند. مطمئنم به محض اینکه مشکلات مالی برطرف شود مطالبات مرا هم خواهند داد.

حسینی در خصوص مباحث مطرح شده بین او و مدیران باشگاه گفت: یکبار شفافسازی شد و دیدید که چه حاشیه‌هایی درست شد. اگر خیلی از بحث‌ها درون خانواده بماند و حل شود بهتر است.

دروازه‌بان استقلال در خاتمه تاکید کرد: قرارداد مرا با استقلال تمدید شده بدانید و خیال هواداران از این بابت راحت باشد.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: سید حسین حسینی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند

 به نقل از شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد،شهردار قم در یکصدوبیست‌وچهارمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، ادامه پروژه مونوریل را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: باید مسائل حقوقی و قراردادی این پروژه حل شود.

وی خواستار حل مشکلات حقوقی و قراردادی این پروژه توسط دولت شد و گفت: بدون حل این مشکلات نمی‌توان به ساخت مونوریل ورود کرد، زیرا دستگاه‌های نظارتی این قرارداد را امضا نکرده و هر کس بخواهد این پروژه را آغاز کند مشکلاتی خواهد داشت.

شهردار قم یادآور شد: از سال ۹۴ تاکنون دستگاه‌های نظارتی این قرارداد را امضا نکرده‌اند و در حال حاضر نیز ۸ ماه است شورای عالی فنی این پروژه را تعیین تکلیف نکرده است.

وی به عدم اجرای خط B مترو نیز اشاره کرد و گفت: در صورت اجرای مونوریل، خط B مترو دیگر توجیه علمی و اقتصادی نداشته و نمی‌توانیم آن را اجرا کنیم و این پروژه باید تا پردیسان ادامه پیدا کند وگرنه هیچ توجیه اقتصادی و فنی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سیدحسین: از کمیته انضباطی متشکرم!
  • قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دشت مغان امضا شد
  • سهمیه هم لازم نیست بگیری؛ خیال راحت ادین ترزیچ از جایگاهش در دورتموند
  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • واکنش سیدحسین به محرومیت
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها/ سیدحسین حسینی نقره داغ شد
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید