Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

برانکو ایوانکوویچ پس از سه فصل قهرمانی متوالی با پرسپولیس تصمیم به ترک این تیم گرفت تا تکلیف کادر فنی سرخپوشان پایتخت برای نوزدهمین دوره این مسابقات نامشخص بماند.

برانکو که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت اما به دلیل عدم پرداخت مطالبات خود تصمیم به ترک این تیم گرفت و به الاهلی عربستان رفت تا اوضاع تیمی که سه‌گانه قهرمانی را در فصل گذشته کسب کرده بود آشفته کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه پرسپولیس که در چند روز ابتدایی قطع همکاری سرمربی سابق خود در شوک بودند با اعتراض گسترده هواداران و تجمع آنها مقابل ساختمان باشگاه روبرو شدند. آنها برای اینکه آشفتگی به وجود آمده را هر چه زودتر سر و سامان ببخشند سراغ یحیی گل محمدی رفتند تا وی را به عنوان جانشین برانکو معرفی کنند اما سرمربی پدیده مشهد با مخالفت مالک این باشگاه روبرو شد تا عرب به عنوان مدیرعامل باشگاه گزینه‌های خارجی را در دستور کار قرار دهد.

مدیرعامل پرسپولیس که صبح امروز همراه با مهدی محمد نبی و علی رغبتی دیگر اعضای هیأت مدیره به استانبول سفر کرده است تا تکلیف جانشین برانکو در پرسپولیس را مشخص کند قبل از رفتن خود با کریم باقری جلسه گذاشت تا او تمرینات پرسپولیس را از چهارشنبه آغاز کند.

عرب از آنته چاچیچ به عنوان گزینه نهایی خود برای سرمربیگری در پرسپولیس نام برده و به کریم باقری اعلام کرده است برنامه‌های تیم را قرار است با این مربی کروات هماهنگ کند. باقری نیز با قبول این شرایط پذیرفته، سرخ‌ها را از چهارشنبه تمرین داده تا کادر فنی جدید پرسپولیس وارد تهران شوند.

با این حال گفته می‌شود اختلاف ۵۰ هزار یورویی پرسپولیس با چاچیچ باعث دوری سرمربی سابق کرواسی از نیمکت قهرمان فوتبال ایران شده است و مدیران پرسپولیس همزمان با چاچیچ قصد دارند دو گزینه دیگر همچون الکساندر نوری و ده‌بیاسی را متقاعد کنند به تهران بیایند و سکان هدایت فنی پرسپولیس را بر عهده بگیرند.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: کریم باقری ایرج عرب تیم فوتبال پرسپولیس آنته چاچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم

حافظ قرآن کریم که تلاوت زیبای او در تلویزیون مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت، در تمرین پرسپولیس حاضر شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس که برای دیدار روز پنجشنبه 30 فروردین مقابل صنعت نفت آبادان آماده می‌شود، تمرینات خود را امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی دنبال کرد که این تمرین، یک میهمان ویژه داشت.

صالح مهدی‌زاده حافظ و قاری نوجوان قرآن کریم که تلاوت زیبای او در تلویزیون مورد توجه مردم قرار گرفته، امروز در تمرین پرسپولیس حضور یافت و سرخپوشان از وی به‌گرمی استقبال کردند.

جلسه درویش و اوسمار درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس

مهدی‌زاده در جمع بازیکنان پرسپولیس، آیاتی از قرآن کریم را برای شاگردان اوسمار لوس‌ویرا تلاوت کرد.

پرسپولیس از ساعت 19 روز پنجشنبه 30 فروردین در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • نشست سرمربی برزیلی و مدیرعامل پرسپولیس
  • نشست مهم اوسمار ویرا با رضا درویش
  • نشست سرمربی پرسپولیس با درویش
  • جلسه درویش و اوسمار درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی حج تمتع ۱۴۰۳ معرفی شدند