Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه ملزومات جهیزیه همزمان با نمایشگاه سوغات و هدایا در کرمانشاه برپا می‌شود. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

رضا سلیم ساسانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: نمایشگاه جهیزیه، ملزومات عروس با هدف حمایت از زوج‌های جوان و به منظور تسهیل در دسترسی به ملزومات زندگی از سوم تا هفتم تیر ماه در کرمانشاه برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این نمایشگاه غرفه‌ها مربوط به سراسر کشور هستند گفت: 90 غرفه در متراژ 3000 مترمربع در نمایشگاه جهیزیه عروس فعالیت می‌کنند.

سلیم‌ساسانی درباره زمان و مکان نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از امروز سوم تیر ماه از ساعت 16 تا 21 تا هفتم تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه برپا می‌شود.

اهدای یک هزار سری جهیزیه از سوی سپاه به زوج‌های نیازمند در مناطق مرزیاهداء 500 جهیزیه به نوعروسان نیازمند کردستانی با حضور فرمانده کل سپاه40 سری جهیزیه به زوج‌های گلستانی در قالب طرح « مسجد احسان» اهدا شد

وی افزود: در این نمایشگاه کالاهای مورد نیاز جهیزیه و وسایل منزل جهت شروع زندگی مشترک از جمله وسایل لوازم خانگی، فرش و تابلو فرش، مبلمان و لوستر با نازل‌ترین قیمت عرضه می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان کرمانشاه افزود: در این نمایشگاه شرایطی فراهم می‌شود تا همزمان مصرف کنندگان بتوانند بهترین کالا را با کمترین و مناسبترین قیمت در یک بازار رقابتی تهیه کنند.

سلیم‌ساسانی عنوان کرد: همزمان با نمایشگاه جهیزیه عروس نمایشگاه سوغت، کادو و هدایا نیز در محل دائمی نمایشگاه‌های استان کرمانشاه برپا می‌شود.

انتهای پیام / ع

R41380/P1494/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش بین الملل نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بخش بین الملل سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «دیپلماسی قرآنی، هویت اسلامی» و با حضور ۳۴ مهمان خارجی (هنرمند و شخصیت قرآنی) تا ۸ فروردین ۱۴۰۳ در حال برگزاری است.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی متولی رسمی دیپلماسی قرآنی جمهوری اسلامی ایران است و برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن در کشورمان، فرصت و بستر مناسبی برای برقراری ارتباط و هم افزایی میان مسلمانان است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • نمایشگاه قرآنی از ۱۵ تا ۲۰ فروردین ماه در کرمانشاه برپا خواهد شد
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • برپایی ۱۰ ایستگاه مذهبی در کرمانشاه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)
  • بخش بین الملل نمایشگاه قرآن
  • برپایی نمایشگاه عکس پویش «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه عکس پویش زندگی با آیه‌ها در اصفهان
  • نمایشگاه عشایری طاق بستان کرمانشاه