Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@03:34:45 GMT

انتصاب سرپرست جدید 3 فرمانداری در مازندران

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۶۰۴۱

انتصاب سرپرست جدید 3 فرمانداری در مازندران

طی احکام جداگانه ای سرپرستان جدید فرمانداری‌های محمودآباد، قائم شهر و گلوگاه منصوب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بلاغ، طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار مازندران سرپرستان جدید فرمانداری‌های محمودآباد، قائم شهر و گلوگاه منصوب شدند.


طی حکمی فریدون کلبادی نژاد به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گلوگاه منصوب و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی معارفه و از تلاش های محمد رضا تباکی در زمان مسئولیتش به عنوان فرماندار گلوگاه قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  در جلسه شورای اداری قائم شهر که با حضور نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان و امام جمعه قائم شهر، مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد یحیی یوسف پور به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان قائم شهر معارفه شد.

  در این جلسه از تلاش های محمدی، فرماندار سابق قائم شهر در زمان مسئولیتش قدردانی شد.

یوسف پور پیش از این فرماندار شهرستان محمودآباد بوده است.

در انتصاب دیگر علیرضا شریعت به سمت سرپرست جدید فرمانداری شهرستان محمودآباد منصوب و در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور مدیران و مسئولین شهرستان معارفه شد. ‎


انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی، با حکم وزیر ورزش و جوانان، علی ایلکا به سمت سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد.   در حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به علی ایلکا آمده است:   جناب آقای علی ایلکا با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.    انتظار میرود ضمن رعایت اصل بی طرفی، عدالت محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اقدام نمایید.   توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.   پیش از این علیرضا پسندیده سرپرست کنونی حوزه وزارتی وزارت ورزش، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی بود.

دیگر خبرها

  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی