Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد ،معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران گفت: اجرای طرح های عمرانی جدید در مناطق مستلزم طرح و تصویب شدن در کمیته تخصصی برنامه سوم توسعه شهر تهران است.

به گزارش امتداد ، “سکینه اشرفی” در بازدید از باغ پرندگان تهران، افزود: شهرداری تهران در سال جاری با مضیقه بیشتری در حوزه مالی و درآمدی مواجه است و از این رو تکمیل طرح‌های نیمه تمام به ویژه طرح‌هایی که با پیشرفت بالای ۸۰ درصد هستند، نظیر فازم دوم باغ پرندگان تهران در اولویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو، اجرای طرح‌های جدید عمرانی در شهر با محدودیت‌های جدی مالی مواجه است که جهت اولویت بندی آنها نیز کمیته تخصصی در اجرای برنامه سوم توسعه شهر تهران تشکیل شده تا طرح های جدید عمرانی شهرداری در آنجا مطرح و در صورت تصویب، اجرایی شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به تلاش برای عدم کسری بودجه در سال‌جاری با وجود وضعیت نامطلوب اقتصادی و درآمدی برای شهرداری تهران، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر شهرداری، برنامه‌ریزی جهت اختصاص اعتبارات و بودجه مناطق نیز باحساسیت بیشتری دنبال شده تا اداره عمومی شهر به طور مطلوب دنبال شود.

اشرفی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی شهروندان به طور قطع در تامین درآمدهای شهرداری تاثیر گذار است، خاطرنشان کرد: این انتظار وجود دارد در رفع برخی مشکلات مالی شهر همچون تامین منابع مالی نگهداشت جنگل ها و فضاهای عمومی شهری، سایر بخش ها و دستگاهها نیز به میدان آمده و با توجه در مسئولیت های اجتماعی خود باری از دوش مشکلات شهر بردارند.

“محمد محمددوست” شهردار منطقه ۴ تهران نیز در این بازدید گزارشی از آخرین وضعیت آماده سازی فاز دوم باغ پرندگان تهران گفت: این پروژه در سطح کشور و حتی خاورمیانه بی نظیر است و از این رو در تلاشیم با تامین منابع مالی لازم، در ماههای آتی این پروژه را آماده بهره برداری برای شهروندان کنیم.

وی با اشاره به برخی برنامه های اجرایی شهرداری منطقه چهار در سال جاری افزود: تلاش داریم با توجه به شرایط مالی حاکم بر شهر، ضمن ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و افزایش کیفیت نگهداشت شهر، اجرای طرح هایی که تاثیر مهمی در کاهش مشکلات شهری را شهردار منطقه ۴ تهران، برنامه ریزی و مطالعه اجرای پروژه هایی چون تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام، اتصال ادامه خیابان دلاوران به بزرگراه امام علی (ع) و احداث پل و زیرگذر دسترسی بزرگراه همت به خیابان شهید محمدی (ریحانی) را از جمله طرح هایی دانست که درصورت تامین اعتبارات لازم در این منطقه اجرایی خواهد شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲

وزیر نفت با بیان اینکه وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار را به سرانجام برساند، گفت: از محل این پروژه‌ها تولید در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی جهش داشت و به‌دنبال آن ثبت رشد اقتصادی بالای ۲۰ درصد در بخش نفت و گاز را شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی امروز (چهارشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) در حیاط هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وزارت نفت طی سال ۱۴۰۲ با سرمایه‌گذاری مؤثر در بخش‌های بالادست و پایین‌دست صنعت نفت توانست پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از  ۲۸ میلیارد دلار را به سرانجام برساند، گفت: از محل این پروژه‌ها رشد تولید در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و به دنبال آن ثبت رشد اقتصادی بالای ۲۰ درصدی در بخش نفت و گاز را شاهد بودیم.

وی افزود: امسال برنامه‌ریزی خوبی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید در پروژه‌های نیمه تمام باقی مانده در صنعت نفت انجام شده تا در سال جاری نیز جهش تولید مطلوبی در این صنعت داشته باشیم.

وزیر نفت: امیدواریم امسال نیز مانند سال گذشته رکوردهای خوبی در زمینه جهش تولید داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲
  • اولویت‌دهی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری شیراز
  • پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه تهران تکمیل می شود
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه