Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش آستارا روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: حدود یک هزار و ۶۵۰ دانش آموز و معلم از شهرستان آستارا در نوزدهمین دوره پرسش مهر رئیس جمهوری در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ شرکت کرده بودند و بنا به اعلام اداره کل آموزش و پرورش گیلان، سه دانش آموز و دو معلم از آستارا رتبه‌های اول و دوم استانی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سجاد موسوی اظهار کرد: در مرحله استانی طرح پرسش مهر رئیس جمهوری از آستارا و در بخش معلمان مهران سیف زاده در رشته خوشنویسی و مریم مصافی نیا در رشته طراحی به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و در بخش دانش آموزی یلدا کانونیان در رشته پوسترسازی مقام نخست را به دست آورد و محمد حسین بنی خادمی در رشته خوشنویسی و پارسا زمانی در رشته داستان نویسی رتبه‌های دوم را به خود اختصاص دادند.
وی بیان کرد: طرح پرسش مهر با هدایت دانش آموزان به تفکر، باعث ایجاد روحیه پرسش‌گری می‌شود و سخنوری، مقاله پژوهشی، شعر، داستان نویسی، وب نویسی، گرافیک، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، نمایشنامه نویسی و سرود همگانی از رشته‌های این طرح است.
سال گذشته چه مهارت‌هایی در مدرسه آموختید و برای امسال چه انتظاراتی دارید؟ پرسش مهر دکتر روحانی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ بود.
بیش از ۳۰ هزار نفر از دانش آموزان استان گیلان در این طرح شرکت کرده بودند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و ۱۷ هزار دانش آموز در ۱۵۰ مدرسه دولتی و غیر دولتی آن مشغول تحصیل هستند.

۷۱۰۵/‏۲۰۰۷/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا دانش اموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان

اسماعیل کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در چهار رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند، گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و والیبال برگزار می‌شود.

وی افزود: در رشته‌های فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت دارند اما رقابت در رشته والیبال ویژه دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان است.

کوهی خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات ورزشی از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تعداد ۲۸۵ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات شهرستانی مدارس سمپاد حضور دارند، گفت: این مسابقات در چهار سالن ورزشی اوراز، شهید احمدپناه، استقلال و هنرستان تندرستی پسران به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: مسابقات فوتسال دختران برای اولین بار است بین دانش‌آموزان سمپاد کشور به صورت آزمایشی و در مدارس سمپاد استان کردستان برگزار خواهد شد.

کوهی افزود: برگزاری این دوره مسابقات ورزشی در مدارس استعداد درخشان سبب ایجاد شور و هیجان در بین دانش‌آموزان این مدارس شده است.

کد خبر 6088486

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت