Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اتوبوس حامل محموله قاچاق میلیاردی توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان دلفان توقیف شد.

حاجی محمد مهدیان نسب گفت: ماموران انتظامی شهرستان دلفان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مظنون شده و آن را توقیف کردند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۵ دستگاه کولر گازی خارجی، ۶۱ طاقه پارچه، ۲ دستگاه تلویزیون ال‌ای دی و ۲ دستگاه توستر خارجی قاچاق کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه محموله مکشوفه از استان‌های جنوبی به مقصد کرمانشاه بارگیری شده بود، ادامه داد: کارشناسان ارزش کالا‌های خارجی قاچاق را ۳ میلیارد ریال اعلام کردند؛ همچنین متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد. 


انتهای پیام/ب

توقیف اتوبوس محموله قاچاق میلیاردی در دلفان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی

سرهنگ مهدی افشاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محدوده حسن آباد فشافویه شدند. رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد که یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق تحت پوشش بارقانونی از استان خوزستان به سمت تهران در حرکت است.

وی با بیان اینکه این کامیون در آدرس جاده قدیم قم ورودی حسن آباد فشافویه رویت و متوقف شد، گفت: ماموران اقدام به بررسی اولیه این کامیون کردند که در جریان آن مشخص شد که کالا‌های داخل کامیون به گونه‌ای چیده شده تا کالا‌های دیگری را پنهان کند. در همین راستا نیز کامیون با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گرفت که در جریان آن ۱۷هزار و ۵۸۰ عدد ماگ و ۷۰۶ دستگاه بخارساز کشف و ضبط شد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که این اقلام قاچاق بوده و تحت پوشش یک فقره بارنامه غیرمرتبط بارگیری و اقدام به حمل کالای قاچاق کرده است، گفت: همچنین در ادامه مشخص شد که اسناد و مدارک گمرکی نیز تماما ساختگی و جعلی است.

افشاری با بیان اینکه پرونده‌ای دراین‌خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • از کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق تا توقیف ۲۱ خودروی شوتی در هرمزگان
  • توقیف یک دستگاه لندکروز میلیاردی در تمرچین
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • توقیف محموله کولر آبی قاچاق در الیگودرز
  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی در طرح ۷۲ ساعته
  • توقیف محموله عینک‌های قاچاق در بیرجند
  • توقیف بنز قاچاق میلیاردی در زنجان