Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان کمیته ملی المپیک ایران در نشستی با رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل روز این رشته پرداختند.

طرفداری - سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران و مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو به عنوان نمایندگان کمیته ملی المپیک ایران در نشستی دوستانه سباستین کو رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی IAAF را ملاقات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از سایت رسمی فدراسیون دو و میدانی، در ابتدای این نشست سباستین کو از صالحی امیری جهت حضور در این جلسه تشکر کرد و گفت:

پیش از این با هماهنگی که با مجید کیهانی داشته‌ام تمام تلاش خود را خواهم کرد تا پیش از پایان سال 2019 میلادی به ایران سفر کنم. فکر می‌کنم رقابت های قهرمانی داخل سالن آسیا به میزبانی تهران و یا هر رویداد دیگری که ایران میزبان آن باشد زمان مناسبی برای سفر به ایران باشد.

در ادامه موضوع عدم صدور روادید از سوی فدراسیون دوومیدانی کشور مراکش برای احساس حدادی قهرمان پرتاب دیسک ایران مطرح شد که کو در این باره گفت:

بسیار از شنیدن این موضوع ناراحت شدم. قطعا طی تماسی با فدراسیون این کشور پیگیر دلیل بروز این مسئله خواهم بود و نتیجه آن را قطعا اعلام می کنیم.

مسئله مربیان داخلی موضوع دیگری بود که مورد بحث قرار گرفت و سباستین کو در این خصوص اظهار داشت:

این مسئله برای فدراسیون جهانی نیز بسیار مهم است و ایران در اولین فرصت می تواند درخواست های خود را برای ما ارسال کند تا در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی کامل و دقیق شود.

کو در ادامه تصریح کرد:

دوومیدانی ایران در سال های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است و در مسابقات قهرمانی آسیا هند 2017 و بازی های آسیایی جاکارتا 2018 نمایش ویژه ای داشته است. فدراسیون جهانی قول می دهد پس از درخواست ایران تجهیزاتی را جهت بالا بردن سطح امکانات به کشورمان ارسال کند. فدراسیون جهانی به پاس این پیشرفت حمایت ویژه ای را از ایران خواهد داشت.

پروژه تاسیس مرکز پرتاب های غرب آسیا در ایران نیز با سباستین کو مطرح شد و او در این خصوص گفت:

من هم این موضوع را از دهلان الحمد رییس کنفدراسیون آسیا پیگیری خواهم کرد چرا که کار بسیار خوبی خواهد بود. ایران قدرت خود در پرتاب ها به خصوص دیسک و وزنه را در سال‌های اخیر به خوبی نشان داده است و این مسئله می تواند برای دوومیدانی آسیا ثمربخش باشد. در پایان طرفین از نشست ابراز رضایت کردند و این جلسه را بسیار مثبت خواندند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان به جام جهانی نرسید

به گزارش قدس آنلاین، در اولین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، تاجیکستان و افغانستان برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت اضافه کشیده شود. در وقت اضافه تاجیکستان توانست گل دوم را به ثمر برساند و ۲ بر یک پیروز شود. 

به این ترتیب، تاجیکستان با صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ راه یافت.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده است و بنابراین در صورت صعودش به نیمه‌نهایی تیم پنجم آسیا نیز راهی جام جهانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • افغانستان به جام جهانی نرسید
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم