Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@14:12:10 GMT

۱۶۵ طرح پژوهشی استان ها در وزارت ورزش ثبت شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۶۳۱۷

۱۶۵ طرح پژوهشی استان ها در وزارت ورزش ثبت شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا فضلی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی شورای پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان و مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در رشت اظهار داشت: در زمینه طرح های پژوهشی در شهرستان های کشور فعالیت های خوبی انجام شده و باید از طرح های پژوهشی در بخش اجرایی بهره مند شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف شورای پژوهشی نیز توجه به مقوله پژوهش و بهره گیری از طرح های کاربردی در اجرا می باشد و همچنین پژوهش ها باید به گونه ای باشد که در جامعه مطالبه گری ایجاد کند و پژوهشگران باید در خصوص موضوعاتی پژوهش کنند که نیاز روز جامعه هستند.

وی ادامه داد: اگر ادارات دارای ماهیت دانایی محور باشند و بر اساس پژوهش های علمی پیش بروند و تصمیمات را اتخاذ کنند، نتایج مطلوب تری حاصل می شود و تلاش ما این است که از رویدادها، فصل نامه ها و حمایت از پایان نامه ها برای حضور پژوهش در بخش اجرایی بهره مند شویم و این بهره مندی به ارتقای هویت سازمانی کمک خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این نشست هم اندیشی که با حضور اساتید دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار شد، اظهار داشت: دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان از دانشگاه های برند کشور است و توانسته در زمینه های مختلف تاثیرگذار باشد.

مریم بخشی به میزبانی المپیاد دانشجویان کشور توسط دانشگاه گیلان اشاره کرد و افزود: بسیار خرسند و خوشحالیم که میزبانی المپیاد دانشجویان سراسر کشور در تابستان سال ۹۹ به میزبانی دانشگاه گیلان و در این استان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته همایش های مختلفی در استان برگزار شد و امیدواریم که بتوانیم این روند را دنبال کنیم و همچنین توانستیم دو طرح را در این زمینه مصوب کرده و از اعتبارات ملی جذب کنیم و این توانمندی وجود دارد که فعالیت های مهم تری را در خصوص پژوهش در سال ۹۸ داشته باشیم.

بخشی به برگزاری کنگره بزرگ سلامت تربیت بدنی در گیلان اشاره و بیان کرد: این کنگره در مرداد ماه سال جاری در این استان برگزار می شود و امیدواریم که بتوانیم با حضور و حمایت وزارت ورزش و جوانان و دانشگاه گیلان و منطقه آزاد و سایر نهادها، این همایش را برگزار کنیم و اگر این کنگره خروجی خوبی داشته باشد، بتوانیم در تقویم سالانه وزارت ورزش برگزاری این همایش و همایش های پژوهشی سالانه را به میزبانی گیلان بگنجانیم.

وی به تشکیل دبیرخانه کارآفرینی جوانان در گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در این زمینه انجام شده، استقرار دبیرخانه در استان است و تلاش می کنیم که از ظرفیت ها استفاده کرده و طرح هایی را مورد حمایت قرار دهیم که کاربردی باشند.
۷۲۸۵/‏۲۰۰۷/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش وزارت ورزش و جوانان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حضور ظریف برگزار می‌شود: کارگروه پژوهشی ـ کاربردی شبیه‌سازی شورای امنیت ملل متحد+ جزئیات

به گزارش خبرآنلاین این نشست  با حضور دکتر محمدجواد ظریف، دکتر مهدی ذاکریان، سفیر باقر اسدی، سردار دکتر حسین علایی برگزار می شود.

این برنامه شامل یک وبینار آموزشی در تاریخ: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ و یک نشست حضوری شبیه‌سازی در تاریخ ۳ خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۷ است.

  علاقه‌مندان درخواست شرکت خود را به ایمیل زیر بفرستند:
isjqnet@gmail.com

 شرکت‌کنندگانی که مقالات علمی تألیف نمایند، در صورت تأیید کمیته علمی در فصلنامه مطالعات بین‌المللی (ISJ) دارای رتبه الف وزارت علوم به چاپ خواهد رسید.


 مهلت ثبت نام تا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

 گواهی رسمی پایان دوره به دو زبان فارسی و انگلیسی توسط برگزارکنندگان صادر خواهد شد.

 اطلاعات بیشتر در کانال تلگرام فصلنامه: 
@InternationalStudiesJournal

 اطلاعات بیشتر در تارنمای فصلنامه مطالعات بین‌المللی (علمی وزارت علوم- رتبه الف- Q۱)  منوی کارگاه‌ها

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894632

دیگر خبرها

  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • دیدار چهره به چهره وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی
  • کیومرث هاشمی: ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند
  • استقلال بدون مشتری روی دست دولت!
  • تصویب ۹ طرح پژوهشی کاربردی در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • با حضور ظریف برگزار می‌شود: کارگروه پژوهشی ـ کاربردی شبیه‌سازی شورای امنیت ملل متحد+ جزئیات
  • کمک ۲۴۰ میلیاردی برای «کشتی» در سال المپیک
  • کیومرث هاشمی: استعدادهای برتر بورسیه می‌شوند
  • بودجه وزارت ورزش در لایحه ۱۴۰۳ مشخص شد