Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد علی نگهی، رئیس هیئت اسکواش استان یزد گفت: مسابقات بین المللی یزد جونیور در بخش بانوان که به مدت چهار روز در یزد پیگیری شد عصر امروز با درخشش دختران یزدی به پایان رسید.

وی افزود: باران روحانی، نازنین تقی نژاد ومونا فلاحتی دختران اسکواش باز یزدی هستن که در دیدار نهایی خودشان در رده سنی‌های کمتر از ۹ سال، کمتر از ۱۳ سال و کمتر از ۱۵ سال با درخششان در این دیدار جذاب وهیجان انگیز به ترتیب همگی اول شدند وعنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد علی نگهی در ادامه خاطر نشان کرد: در رده سنی کمتر از ۱۱ سال نیزعسل محمدی و پرنیان نجفی در فینال به مصاف هم رفتند که در پایان پرنیان نجفی به پیروزی رسید وعنوان قهرمانی این رده سنی رقابت‌های یزد جونیور را به دست آورد.

گفتنی است؛ مسابقات بین المللی اسکواش یزد جونیور با حضور ۲۲۰ اسکواش باز دختر و پسر از جمعه ۳۱ خرداد ماه در یزد آغاز و امروز با اتمام رقابت‌های پسران به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ص

دختران اسکواش باز یزدی در مسابقات بین المللی یزد جونیور خوش درخشیدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسکواش وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات کاراته قهرمانی کشور - انتخابی تیم ملی در بخش کومیته با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران در محل سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد. 

در پایان این رقابت ها، در بخش کومیته و در وزن ۵۷- کیلوگرم رده سنی نوجوانان پسر، محمد طا‌ها شهابی نژاد به مربیگری علیرضا محمد پور مکی آبادی عنوان نخست رقابت‌ها را از آن خود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور
  • نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور
  • نتایج روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی
  • درخشش تیم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) در مسابقات رباتیک آزاد ایران