Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محمد پولادگر در مجمع سالانه هیئت تکواندو البرز اظهار داشت: فدراسیون تکواندو سال گذشته در رده نونهالان و نوجوانان نتایج خوبی به دست آورد.

وی افزود: در گروه پسران از 10 وزن، 9 مدال گرفتیم که 7 مدال آن طلا بود، نوجوانان تکواندو به المپیک رفتند و از بین 6 بازیکن اعزامی ، چهار مدال کسب شد که سه مدال طلا حاصل تلاش ورزشکاران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه نیاز است تا به رده‌های پایه ورزش تکواندو نگاه ویژه تری شود،بیان کرد:  نتیجه این سرمایه‌گذاری‌ها در ورزش تکواندو نتایج خوبی است که همه مشاهده می‌کنند.

پولادگر با بیان اینکه نونهالانی مانند مهلا مومن‌زاده که در سه رده سنی توانسته مدال‌های جهانی و آسیایی را کسب کند نمونه‌ای از این استعداد‌های ناب هستند، گفت: با توجه به تمرکز و توجه به بخش پایه در آینده قهرمانانی چون مهلا در کشور می‌درخشند.

وی با بیان اینکه استعدادهایی همچون کیمیا علیزاده پیش قراول نسل طلایی دختران در حوزه تکواندو هستند، عنوان کرد: امروز نونهالان و نوجوانان دختر و پسر ما در کسب افتخارات مساوی هستند و هر دو این ورزشکاران با استعداد شایستگی این را دارند که در جهان افتخار آفرینی کنند.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه طی چند سال گذشته مربیان ما دچار گرفتارهایی زیادی در بخش پرداخت دیه شدند، افزود: برای رفع مشکل دیه این مربیان ناچار شدیم  تا گلریزان برگزار کنیم‌، مربیان تکواندو باید برای جلوگیری از هر گونه مشکل حتما خود را زیرپوشش بیمه قرار بدهند و در این خصوص کوتاهی نکنند.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه مربیان باید آدرس‌های درست از ورزشکاران خود داشته باشند، تصریح کرد: هر مربی که آدرس نادرست از ورزشکار در سایت بارگذاری کند، سایت آن بسته و به دلیل تخلف در ثبت و تضییع حقوق تکواندو کار تا اصلاح آن موضوع سایت بسته می‌ماند.

وی افزود: فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران گواهینامه‌های ورزشکاران را با پست به در خانه‌های آنها می‌فرستد، انتظار ما از مربیان نیز این است که نسبت به این مسئله بی‌توجه نباشند، چرا که اینکه ورزشکاری بتواند قدم به قدم رشد و پیشرفت خود را ببیند و این موضوع سبب بالا رفتن انگیزه در وی می‌شود.

پولادگر گفت: توجه به معلولان در رشته تکواندو یکی از اهداف فدراسیون است، باید از از این قشر در باشگاه‌های خود استفاده کنیم تا بتوانیم در آینده در رشته‌های پارا تکواندو نیز استعدادهای زیادی کشف شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،وحیدی رئیس هیئت تکواندو استان یزد با حضور در فدراسیون تکواندو با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از زحمات مسئولان هیئت تکواندو استان یزد گفت: استان یزد از پتانسیل لازم برای دست یابی به سکو‌های قهرمانی در این رشته برخوردار است.


وی ضمن تشکر از وحیدی به خاطر پیگیری و اختصاص مکانی برای خانه تکواندو در یزد افزود: فدراسیون تکواندو برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد و استفاده از سیستم‌های الکترونیکی، همکاری لازم را به عمل خواهد آورد.


ساعی برگزاری استاژ‌های فنی برای پیشرفت و استعدادیابی تکواندو را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد از مربیان تیم ملی، درجه یک و تراز اول کشور برای برگزاری دوره‌های آموزشی تکواندو در استان یزد استفاده شود.


رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: انشاالله در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری مسابقات ملی، بین‌المللی و لیگ‌های منطقه‌ای تکواندو در استان یزد باشیم.


گفتنی است در ابتدای این دیدار حسین وحیدی رئیس هیئت تکواندو استان یزد به ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد هیئت تکواندو استان در چند ماهه اخیر پرداخت و افزود: با تلاش‌های انجام شده مکانی برای راه اندازی خانه تکواندو استان یزد اختصاص یافته و در دست تجهیز است.


وی یادآور شد: امیدواریم با همکاری خوب مسولان استانی و فدراسیون تکواندو، استان یزد به جایگاه واقعی خود در رشته المپیکی تکواندو دست یابد.

دیگر خبرها

  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد 
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند