Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@12:16:40 GMT

دو جنگنده در آلمان با یکدیگر برخورد کردند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۶۶۶۵

ساعت 24-دو جنگنده «یوروفایتر» امروز به دلیلی نامشخص در شمال شرق آلمان با یکدیگر برخورد کرده و ساقط شده‌اند.

 رسانه‌های آلمانی روز دوشنبه از برخورد دو جنگنده «یوروفایتر» نیروی هوایی ارتش آلمان در شمال شرق این کشور خبر دادند.

به نوشته نشریه «ولت»، در این حادثه که در نزدیکی دریاچه «موریتس» واقع در ایالت «مکلنبورگ-فورپومرن» رخ داده، هر دو خلبان توانسته‌اند به موقع بیرون پریده و جان سالم به در ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر منتشر شده از محل حادثه نشان می‌دهد که سقوط این دو جنگنده به وقوع آتش‌سوزی در بخشی از جنگل حاشیه دریاچه منجر شده است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، یک سخنگوی وزارت امور داخلی ایالت مکلنبورگ-فورپومرن در این مورد گفته است: «می‌توانم تایید کنم که حادثه‌ای برای دو هواپیما در شمال آلمان رخ داده است.»

بر اساس گزارش‌های اولیه، لاشه این هواپیماها در نزدیکی یک منطقه مسکونی در شهر کوچک «مالکو» سقوط کرده است. برخی از منابع نوشته‌اند که تکه‌هایی از هواپیماهای سانحه‌دیده با چند خانه هم برخورد کرده است.

سخنگوی نیروهای مسلح آلمان وقوع این حادثه را تایید کرده، اما جزئیات بیشتری در مورد دلیل وقوع آن ارائه نکرده است.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا رضایی افزود: ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در خصوص وقوع حادثه رانندگی در محور طبس به اصفهان بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه تریلی که از طبس به اصفهان در حرکت بوده با یک شتر برخورد و شتر به مسیر مقابل پرت شد  افزود:در همین مدت تریلی های پشت سر نیز با یکدیگر برخورد کردند  که بر اثر این سانحه ۶ نفر مجروح شدند و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود:  علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند+فیلم
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • فوت مرد میانسال بر اثر صاعقه در کرمانشاه
  • نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد
  • برخورد قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه