Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس تایید باشگاه نیوکاسل، بنیتز پس از سه سال و نیم نشستن روی نیمکت کلاغ ها و بدنبال عدم توافق بر سر قراردادی جدید، در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد.

خبر پیوستن احتمالی گتوسو به نیوکاسل در حالی منتشر شده است که مرد ایتالیایی آوریل سال جاری قرار بود هدایت این تیم انگلیسی را عهده دار شود و حالا بنگاه های شرط بندی احتمال تحقق این انتقال را بالا اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، براساس اعلام این بنگاه ها احتمال حضور مورینیو روی نیمکت نیوکاسل بیشتر از گتوسو بوده و این در حالی است که آقای خاص پیش تر گفته بود که تنها به پیشنهادهای باشگاه های بزرگ گوش خواهد داد.

گتوسو اوایل ماه گذشته از سمت خود در آ. ث میلان استعفا کرد و مورینیو نیز اواخر سال گذشته میلادی از نیمکت منچستریونایتد اخراج شد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمز فعلا در تراکتور ماندنی شد؛ گل محمدی گزینه جانشینی سرمربی اسپانیایی بود!

مدیران باشگاه تراکتور تصمیم گرفتند کار با مربی اسپانیایی را ادامه دهند...
 

طرفداری| پاکو خمز در تراکتور ماندنی شد.

پس از شکست 4-1 تراکتور مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر، امروز (شنبه) جلسه‌ای بین هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه و پاکو خمز سرمربی این تیم برگزار شد. در پایان این نشست مدیران تراکتور با توجه به زمان کم باقی مانده تا پایان لیگ، تصمیم گرفتند به همکاری با خمز ادامه دهند.

مدیران تراکتور که با توجه به نتایج ضعیف تراکتور در هفته‌های اخیر حتی در اندیشه تعویض سرمربی نیز بودند، در جلسه امروز نگرانی‌های خود و هواداران را به خمز انتقال دادند. به نقل از تسنیم، شنیده می‌شود مدیران رده بالای تراکتور، یحیی گل محمدی را نیز به عنوان گزینه جانشین خمز در نظر گرفته و مقدمات مذاکره با این مربی هم فراهم شده بود اما پس از جلسه با خمز، تصمیم بر این شده فعلا کار با سرمربی اسپانیایی ادامه پیدا کند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی
  • گزینه‌های نیوکاسل برای تقویت خط دفاعی مشخص شد
  • گزینه های سرشناس جانشینی خمز در تراکتور
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!
  • چرا رافا مارکز شانس خوبی برای جانشینی ژاوی دارد؟
  • تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل
  • نه مورینیو، نه ناگلزمن: بایرن به زیدان زنگ زد
  • خمز فعلا در تراکتور ماندنی شد؛ گل محمدی گزینه جانشینی سرمربی اسپانیایی بود!