Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@10:05:10 GMT

مرگ کودک ۲ ساله در پی حمله سگ‌ها

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۶۷۷۶

مرگ کودک ۲ ساله در پی حمله سگ‌ها

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مجتبی گلزاری مدیر شبکه بهداشت و درمان خمینی‌شهر اصفهان اظهار داشت: کودکی ۲ ساله از اتباع کشور افغانستان صبح روز گذشته (۲ خرداد) در منطقه سجاد شهر درچه پس از خارج شدن از خانه مورد حمله چند سگ ولگرد قرار می‌گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خمینی‌شهر اصفهان با بیان این که کودک دو ساله از ناحیه شکم، ران و سر دچار آسیب شده بود، گفت: کودک توسط پدرش به بهداری منتقل می‌شود، اما قبل از رسیدن علائم حیاتی خود را از دست داده و پزشک پس از معاینه، مرگ این کودک را تأیید کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: به نظر می‌رسد سهل انگاری خانواده کودک دلیل اصلی این حادثه بوده، منطقه‌ای که این اتفاق افتاده باغ‌های متعدد و سگ‌های ولگرد نیز وجود داشته و باید مراقبت بیشتری انجام می‌شد.

منبع فارس

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت با اشاره به اینکه  ۷۰۰ نیروی انسانی جدید در سال گذشته جذب شبکه بهداشت شهرستان‌های استان شدند گفت: امسال نیز جذب ۶۵۰ نفر در دستور کار است.

حمید گله‌داری افزود: این نیرو‌های انسانی پس از برگزاری ۲ نوبت آزمون استخدام در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، جذب شدند و برای امسال نیز به‌منظور اجرای طرح تحول سلامت و رفع کمبود نیرو، مجوز جذب نیرو‌های جدید را دریافت کرده ایم.

او با اشاره به اجرای ۱۵۶ طرح بهداشتی در سطح استان اصفهان با اعتبار حدود هفت هزار میلیارد ریال، گفت: ۳۶ طرح از بین آنها توسط خیران و در مساحت ۱۵ هزار متر مربع در حال اجراست.

گله‌داری با بیان اینکه ۱۲۰ طرح دیگر نیز در حدود ۷۳ هزار متر مربع وسعت انجام می‌شود، افزود: این طرح‌ها شامل خانه و پایگاه بهداشت و مرکز سلامت در همه شهرستان هاست.

او با بیان اینکه از این تعداد ۳۰ طرح بهداشتی در آستانه افتتاح قرار دارد، ادامه داد: تلاش می‌شود سایر طرح‌ها نیز تا پایان امسال به اتمام برسد.

گله‌داری با بیان اینکه حدود یک هزار میلیارد ریال در سال گذشته برای تامین تجهیزات در شبکه بهداشت استان اصفهان هزینه شد، خاطرنشان کرد: ۲۰ دستگاه خودروی شاسی بلند و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت برای خدمات رسانی در مناطق سخت گذر و عشایری با اعتبار حدود ۴۰۰ میلیارد ریال خریداری شد.

او با اشاره به تصویب تشکیلات سازمانی چهار شبکه بهداشت جدید در استان اصفهان، خاطرنشان کرد: این شبکه‌ها مربوط به شهرستان‌های جدید در شرق اصفهان شامل ورزنه، کوهپایه، جرقویه و هرند است که نیروی انسانی مورد نیاز آنها جذب شده و شبکه بهداشت ورزنه آغاز به کار کرده است.

گله‌داری میزان پوشش خانوار‌های روستایی استان را در شبکه‌های بهداشت حدود ۹۵ درصد اعلام کرد و  افزود: این شاخص در شهر‌ها به‌دلیل استقبال و مراجعه کمتر، پایینتر و حدود ۳۰ درصد است که این موضوع باید با مشارکت مردم، بهبود یابد.

او با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول سلامت از پارسال در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفت، گفت: شهرستان‌های شهرضا، خوانسار و گلپایگان در مرحله نخست اجرای این طرح قرار گرفتند که در نیمه نخست امسال در سایر شهرستان‌ها و در نیمه دوم سال جاری در کلانشهر اصفهان اجرا خواهد شد.

رییس مرکز بهداشت اصفهان با بیان اینکه نیرو‌های جدید به‌عنوان مراقبان سلامت در مراکز بهداشت و پایگاه‌های سلامت از جمله ۶۴ پایگاه جدید برای اجرای این طرح مستقر خواهند شد، خاطرنشان کرد: اصفهان یکی از استان‌های پیشرو در اجرای این طرح است و سال گذشته نیز در زمینه اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و پویش ملی سلامت برتر شد.

او با بیان اینکه از دیروز (اول اردیبهشت) هیچ پسماند عفونی به منطقه سگزی در شرق اصفهان منتقل نشده است، گفت: با مجموعه پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده در استان اصفهان، همه پسماند‌های عفونی پزشکی به یک مرکز پسماندسوز منتقل می‌شود.

یکم تا هفتم اردیبهشت امسال به هفته سلامت نامگذاری شده و شعار این هفته «سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت» است.

استان اصفهان حدود پنج میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۸ شهرستان دارد که امور بهداشتی و درمانی حدود پنج میلیون نفر در ۲۶ شهرستان به عهده دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

حدود یک هزار و ۲۶۰ واحد بهداشتی با حدود هفت هزار نفر نیروی انسانی در شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فعال است که ۵۰۰ واحد، خانه بهداشت روستایی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان
  • (ویدئو) داستانِ روح، اتفاقی باورنکردنی در جنگ غزه
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • بی تحرکی، سلامت نوجوانان تیران را تهدید می‌کند
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال در شبکه های اجتماعی
  • نشست برنامه‌های هفته سلامت تویسرکان