Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شامگاه گذشته (یکشنبه) یک تیم تروریستی ضد انقلاب وابسته به استکبار جهانی، که قصد نفوذ به داخل مرزهای کشورمان را داشت، در منطقه عمومی چالدران در استان آذربایجان غربی در تور اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در درگیری میان این تیم تروریستی با رزمندگان شجاع و دلاور قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) یک نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسید، دو نفر زخمی و یک نفر دیگر نیز توسط رزمندگان قرارگاه دستگیر شد.

در این درگیری مقادیر قابل توجهی سلاح، تجهیزات، مهمات و سیستم‌های ارتباطی از تروریست‌ها کشف و ضبط گردید.

همچنین در این درگیری دو نفر از رزمندگان قرارگاه با جراحات سطحی مواجه شدند.

۲۷۲۱۲ کد خبر 1273350

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران حمله تروریستی تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عملیات وعده صادق، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در انظار عمومی در هم شکسته شد

ماموستا عزیز اميري در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب با تبریک عملیات غرور آفرین و مجاهدانه رزمندگان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تنبیهی به خاک اسرائیل با اشاره به این آیه قرآنی "انا فتحنا لک فتحا مبینا" اظهار داشت: بالاخره وعده صادق محقق شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمله پهپادی و موشکی به سمت رژیم غاصب و صهیونیستی و وحشی اسرائیل آغاز کرد و قدرت نظامی و برتری نظامی جمهوری اسلامی ایران به نوعی به نمایش گذاشته شد.

وی گفت: اقدام و عملیات تنبیهی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی در جای خود یک هشدار و تنبیه و وسیله ای برای نظام پوشالی رژیم صهیونیستی شد که جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه هر گونه تحرک و هر گونه اشتباهی از جانب هر کشوري را نمی پذیرد و قاطعانه برخورد خواهد کرد و جواب دندان شکنی خواهد داد.

وی گفت: حمله پهبادی و موشکی که در وعده صادق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد تمام ملت‌های آزاده و آزاداندیش را خوشحال و مسرور کرد و ملت ایران را نیز خوشحال کرد و ما هم به راستی و یقینا پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و از نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام خواهیم کرد و همیشه هم اعلام کردیم که در طول تاریخ تنها کشوری که توانست به صورت گسترده حملات پهبادی و نظامی به مواضع  کشور اسرائیل و سرزمین‌های اشغالی داشته باشد تنها نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

ماموستا امیری بیان کرد: در کشورهایی که موشک‌ها و پهبادهای جمهوری اسلامی ایران از فضا و آسمان آنها رد می شد خوشحالی ملت‌های آزاده و آزادیخواه را در همین جریان مشاهده کردیم و این مایه فخر و مباهات برای ملت ایران و ملت‌های مسلمان و آزاده و برای فلسطین و غزه مسلمان است. با اقدام عملیاتی وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل زده شد و به گفته مقام معظم رهبری: رژیم صهیونیستی اشتباه کرده و باید تنبیه شود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه در ادامه گفت: همچنین با عملیات قهرمانانه و غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی و پوچ رژیم صهیونیستی در انظار عموم دنیا و در محضر مدیر جهانی از هم شکست و سپاه پاسداران و نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی اقتدار و قدرت خود را در معرض نمایش قرار دادند و رژیم صهیونیستی سیلی محکمی خورد که دیگر از این به بعد نتواند خط قرمز کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی را رد کند.

ماموستا امیری خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حرکتی انجام داد که در طول تاریخ بشریت هیچ قدرت جهانی و هیچ کشوری نتوانسته نسبت به رژیم صهیونیستی این گونه حملات موشکی و پهبادی انجام دهد و  امیدواریم خداوند متعال نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران را محفوظ کند و به آنها توفیق سربلندی و اقتدار انان روز به روز بیشتر شود.

وی افزود: به عنوان عالم اهل سنت در کردستان وظیفه خود می دانم که این پیروزی و اقتدار را خدمت مسلمانان جهان و رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران و خاصتا نیروهای مسلح تبریک بگویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • دستاورد‌های عملیات کربلای ۱۰
  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • عبور دستاوردها و تجهیزات نیروی زمینی ارتش
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • با عملیات وعده صادق، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در انظار عمومی در هم شکسته شد