Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@11:07:13 GMT

نمایشگاه آبرنگ طبیعت

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۶۹۴۰

نمایشگاه آبرنگ طبیعت

خبرگزاری آریا- نمایشگاه آبرنگ با عنوان "طبیعت " آثار معصومه خاکی شنبه 1 تیرماه 98 ساعت 10 صبح در نگارخانه رضوان افتتاح شد .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای رضوان ؛ نمایشگاه آبرنگ "طبیعت"با هدف شناخت و حفظ محیط زیست توسط معصومه خاکی از 1 تا 13 تیر در نگارخانه رضوان به نمایش در می آید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نمایشگاه با تکنیک های : آبرنگ ، سیاه قلم  و رنگ روغن به مدت 12 روز از ساعت 10 تا 17 پذیرای عموم علاقه مندان و هنر دوستان است .
علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه می توانند تا 13 تیر ماه به فرهنگسرای رضوان واقع در : بهشت زهرا (س) ، گلزار شهدا ، جنب مزار آیت الله طالقانی مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55202218 تماس بگیرند .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آبرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

​یکی از املاک گروه امیرمنصور آریا برای دریافت معوقات مالیاتی‌اش به مزایده گذاشته شد

به گزارش جماران؛ ایسنا نوشت: با همکاری قوه قضاییه و دولت، یکی از املاک متعلق به گروه امیرمنصور آریا به مساحت بیش از ۶۵ هزار متر مربع در بزرگراه فتح تهران به منظور دریافت معوقات مالیاتی این گروه به مزایده گذاشته و تعیین تکلیف شد.

پس از حدود ۱۳ سال از تشکیل پرونده مه‌آفرید خسروی ملقب به امیرمنصور آریا به اتهامات متعدد از جمله اختلاس ۳۰۰۰ میلیارد تومانی بانک صادرات، تسهیلات ۴۰۰ میلیارد تومانی بانک ملی، زمین‌خواری در کیش و دیگر اتهامات، سرانجام پرونده مالیاتی این گروه تعیین تکلیف شد.

آنطور که سازمان امور مالیاتی اعلام کرده با گذشت بیش از ۳۰۰۰ روز از تعویق وصول حقوق بیت‌المال از شرکت‌های متعلق به گروه امیرمنصور آریا، مشتمل بر ۱۱ شخص حقیقی و حقوقی و با بدهی بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال، سرانجام  برابر احکام نمایندگی صادره از دادگستری استان گیلان و دادسرای تهران مراحل شناسایی، بازداشت و مزایده پلاک ثبتی مرغوب این شرکت‌ها به مساحت بیش از ۶۵ هزار متر مربع واقع در بزرگراه فتح تهران انجام شد.

این پلاک ثبتی در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۲  به تملک دولت درآمد.

دیگر خبرها

  • ​یکی از املاک گروه امیرمنصور آریا برای دریافت معوقات مالیاتی‌اش به مزایده گذاشته شد
  • تصویب ۲ مصوبه برای مقابله با تخریب سیل در «رضوان کالپوش»
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • امیرمنصور آریا در تور مالیات افتاد
  • پیگیری علل و پیگیری رفع خسارات ناشی از سیل در رضوان
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • ۵۹ سردهنه خاکی در گیلان آب گذاری شده است
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!
  • آخرین جزئیات از سیل کالپوش+ فیلم
  • سیل در رضوان کالپوش