Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@06:58:05 GMT

حوادث رانندگی در استان مرکزی سه کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۶۹۵۰

حوادث رانندگی در استان مرکزی سه کشته برجای گذاشت

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «ایرج کهریزی» افزود: نخستین سانحه رانندگی حدود ساعت ۱۱ و ۳۶ دقیقه روز گذشته براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری تیبا در کیلومتر ۶۴ لاین غربی محور ساوه - تهران به وقوع پیوست،

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی یکی از سرنشینان بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان سپرد و راننده و دیگر سرنشین این خودرو مجروح و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این تصادف را توجه نکردن به جلو از سوی راننده خودرو بیان کرده است.
سرهنگ کهریزی خاطر نشان کرد: در سانحه‌ای دیگر که حدود ساعت ۱۳ و سه دقیقه روز گذشته، در کیلومتر ۳۱ جاده اراک - توره براثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با گاردریل کنار جاده، رخ داد، یکی از سرنشینان این خودرو بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت و راننده و ۲ سرنشین دیگر خودرو نیز مجروح و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی اظهار داشت: کارشناس تصادفات پلیس راه توجه نکردن به جلو از سوی راننده خودرو را علت حادثه بیان داشته است.
رئیس پلیس راه استان مرکزی افزود: سومین حادثه رانندگی نیز در حدود ساعت ۲۰ و ۵۵ دقیقه روز گذشته براثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با خودروی پراید در کیلومتر یک فرعی جاده شهباز - شازند به وقوع پیوست.

سرهنگ کهریزی ادامه داد: در این سانحه یکی از سرنشینان خودروی پراید براثر شدت جراحات وارده در محل وقوع حادثه جان خود را از دست داد و راننده و ۲ سرنشین دیگر آن نیز مجروح و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
وی بیان داشت: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این تصادف را انحراف به چپ راننده سواری سمند اعلام کرده است.

بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان کمیجان کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت: در عملیات مأموران انتظامی شهرستان کمیجان ۳۰ هزار و ۳۸۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.
سرهنگ «بهزاد فکوری» افزود: مأموران انتظامی شهرستان کمیجان از خرید و فروش سیگار قاچاق توسط فردی در این شهرستان با خبر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت: در تحقیقات پلیس خودرروی فرد مورد نظر شناسایی و به هنگام حمل مقادیری سیگار قاچاق به داخل شهرستان کمیجان متوقف شد.
سرهنگ فکوری خاطر نشان کرد: راننده خودرو در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

۲۳۴ نفر در طرح پاک سازی استان مرکزی دستگیر شدند
جانشین فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در استان مرکزی خبر داد و گفت: در این طرح ۲۳۴ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ «یوسف سپهوند» افزود: این طرح روز گذشته با بسیج امکانات و تجهیزات پلیسی در ۸۴ نقطه در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی ادامه داد: با تلاش مأموران انتظامی و در زمان اجرای این طرح چهار کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۴۱ فقره سرقت کشف، تعداد ۵۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف و ۸۷۷ عدد خودروی متخلف اعمال قانون شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح ۱۲۴ نفر به دلیل جرایم مرتبط با مواد مخدر، ۳۶ نفر سارق و ۷۴ نفر دیگر نیز به علت ارتکاب دیگر جرایم اجتماعی مختلف دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.
۱۹۵۵/۳۰۷۵

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مجتبی جمالی اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت خودرو یک شهروند در یکی از خیابان‌های ساوه، بلافاصله مأموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

فرمانده نیروی انتظامی ساوه گفت: با تحقیقات میدانی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مشخص شد که متهم به دلیل اختلافات قبلی اقدام به تیراندازی به سمت یک شهروند کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به وی شده و سپس بلافاصله از محل متواری شده است.

سرهنگ جمالی تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاهش در اطراف ساوه شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر و یک قبضه سلاح کمری از وی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم به اتهام دو فقره تیراندازی به سمت منازل شهروندان تحت تعقیب پلیس بود، بیان داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6081376

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل