Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از نشریه مارکا، خامس رودریگس می‌گوید از اینکه آیا فصل آینده به رئال مادرید برمی‌گردد یا اینکه از بایرن مونیخ مستقیماً به تیمی دیگر خواهد رفت، مطلع نیست.

هافبک کلمبیایی کهکشانی‌ها فصل گذشته قرارداد دو ساله‌اش با بایرن مونیخ به عنوان بازیکن قرضی به پایان رسید و حالا باید به تیم اصلی خود برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده‌ها اما حاکی از آن است که زین‌الدین زیدان سرمربی کهکشانی‌ها در برنامه‌هایش برای فصل آینده جایی برای بازیکن پیشین موناکو ندارد و به همین دلیل او به تیمی دیگر خواهد پیوست.

خامس که این روزها در اردوی تیم ملی کلمبیا و رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا حضور دارد، درباره آینده‌اش گفت: الان تمام تمرکز من روی کوپا آمه‌ریکا است و هنوز نمی‌دانم که به کجا خواهم رفت و نمی‌خواهم با فکر کردن به این موضوع آرامش را از خودم بگیرم. تصمیم‌گیری درباره این مسئله با باشگاهرئال مادرید است و من فکر می‌کنم در باشگاه افرادی هستند که زیادی دستور می‌دهند و از دست شما هم کاری ساخته نیست. صحبت با زیدان؟ ما هرگز با هم صحبتی نداشته‌ایم.

از ناپولی به عنوان اصلی‌ترین مشتری خامس رودریگس نام برده می‌شود. این تیم او را به صورت قرضی می‌خواهد اما رئال برای موازنه تراز مالی‌اش بعد از 350 میلیون یورویی که صرف خرید بازیکنان جدید کرده، بر فروش قطعی بازیکن خود تأکید دارد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی: این دربی میلان خیلی خاص است

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه اینزاگی اعلام کرد که دربی پیش رو مقابل میلان برای او روز خاصی است.

نراتزوری‌ها این فرصت را دارند که در صورت پیروزی مقابل میلان در دربی عصر دوشنبه به میزبانی سن سیرو، قهرمانی خود را مسجل کرده و بیستمین قهرمانی تاریخ باشگاه را رقم بزنند.

اینتر با هدایت اینزاگی در 5 بازی اخیر خود در دربی دلا مادونینا مقابل میلان پیروز شده و همین آمار به آن‌ها اعتماد به نفس بیشتری قبل از این دیدار سرنوشت ساز می‌دهد.

اینزاگی در نشست خبری قبل از این بازی ابتدا درمورد احساس خودش گفت:"دربی همیشه دربی است، بنابراین احساسات بسیار زیادی وجود دارد. در روزهای اخیر ما سخت و خوب کار کرده‌ایم، فردا می‌تواند روز خاصی برای اینتر باشد."

عملکرد این فصل اینتر؟

باید صادق باشم، ما در مورد کاری که با تیم انجام می‌دهیم، صحبت کردیم. ما امسال سفری باشکوه داشته‌ایم، فردا می‌تواند روز بسیار مهمی برای همه ما باشد. ما کاری را که باید از 13 جولای تا به امروز انجام می‌دادیم را انجام داده‌ایم. کاملا می‌دانیم که چه کرده‌ایم.

اهمیت دربی حساس و مسجل شدن قهرمانی در صورت برد؟

خطرات بسیار زیاد است، اما ما به خوبی می‌دانیم که در پنج دربی گذشته پیروز شده‌ایم. ما باید آن چیزی را که داریم، در مقابل تیم دوم جدول به کار ببریم که هر کاری انجام می‌دهد تا دربی را برای ما بسیار سخت کند.

اینتر در چند سال اخیر در چه زمینه‌ای پیشرفت کرده است؟

فقط باید از افرادی که همراه من هستند تشکر کنم، اول از همه بازیکنان و سپس به سراغ همکارانم بروم. آن‌ها سال ها با من بودند، در این راه طولانی کمک زیادی به من کردند. یک باشگاه بزرگ پشت سرم دارم، ما واقعاً قدرتمندانه از رئیس شروع می کنیم و سپس به سراغ سایر مدیران می‌رویم. آن‌ها افرادی هستند که اینتر را دوست دارند و آماده‌اند همه چیز را برای پیشرفت به کار بگیرند، همه با هم همیشه سعی می‌کنیم بهترین راه حل را پیدا کنیم. و پس از آن ما این هواداران را داریم، من هیچ چیز را فراموش نمی‌کنم، فینال استانبول لحظه زیبایی بود. هواداران همیشه به ما نزدیک بوده‌اند.

چه چیزی شما را بیشتر خوشحال می‌کند؟

پیروزی‌ها و جام‌ها در فوتبال اهمیت زیادی دارد. اما من از آنچه توانسته‌ایم به عنوان یک همکاری با باشگاه، تیم و هواداران ایجاد کنیم، خوشحالم. من 3 سال در میلان زندگی کردم، بعد از 22 سال در رم به اینجا آمدم و در عرض سه ماه افرادی که با آن‌ها ملاقات کردم از نحوه بازی تیم من تعریف کردند. این بهترین تعریف ممکن است.

دیگر خبرها

  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • اینزاگی: این دربی میلان خیلی خاص است
  • آغاز اصلاح مسیر طایقان به قم در هفته‌های آینده
  • چرا بعضی‌ها چاق نمی‌شوند؟
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور
  • آنچلوتی 22 رئالی را برای ال‌کلاسیکو به خط کرد